Οι καταναλωτές αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στα καθημερινά έξοδα

Η ακρίβεια φαίνεται ότι απειλεί τα περισσότερα νοικοκυριά στη χώρα, με τους καταναλωτές να προσπαθούν να κάνουν όσες περισσότερες περικοπές μπορούν μιας και το εισόδημα δεν επαρκεί ούτε για την κάλυψη βασικών αναγκών. Οι περικοπές αυτές άγγιξαν και τις online αγορές από σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο Καταναλωτικών Αγαθών και Φαρμάκων, οι πωλήσεις μειώθηκαν στο α’ τρίμηνο κατά 4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, αγγίζοντας τα 61 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι στο δείγμα της πλατφόρμας eRetail Audit της εταιρείας περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους εννέα βασικούς παίκτες και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online super market αντιπροσωπεύοντας το 88% της αγοράς.

Online αγορές σούπερ μάρκετ

unsplash

Online αγορές από σούπερ μάρκετ: Τι δείχνει η μείωση

Η μείωση αν και μικρή αποτελεί και μία ένδειξη της ευρύτερης τάσης με δεδομένο πως οι online πωλήσεις έχουν ακολουθήσει τα τελευταία χρόνια μία «εκρηκτική» πορεία, ιδίως μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Η μείωση στις online αγορές, που τείνουν να γίνουν η καθημερινή συνήθεια των καταναλωτών, καταδεικνύει ότι οι τελευταίοι δυσκολεύονται να καλύψουν το ολοένα αυξανόμενο κόστος της καθημερινής διαβίωσης και κάνουν περικοπές στις καθημερινές τους δαπάνες.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις