Σε επίπεδο 6μήνου οι Έλληνες καταναλωτές κατά μέσο όρο σχεδόν διπλασίασαν το ποσό που ξοδεύουν online.

Οι ηλεκτρονικές αγορές κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στην ελληνική αγορά ιδιαίτερα μετά την πανδημία του COVID. Οι Έλληνες φαίνεται ότι ξοδεύουν αρκετά χρήματα απ’ αυτά που διαθέτουν για αγορές στα ηλεκτρονικά καταστήματα, με τις ηλεκτρονικές αγορές να έχουν καταστεί η αγαπημένη τους καταναλωτική συνήθεια.

Τα στοιχεία της έρευνας που προέκυψαν από την Focus Bari και το Pricefox.gr, δείχνουν ότι οι 3 επικρατέστεροι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ηλεκτρονική αλληλογραφία (email) και οι ηλεκτρονικές αγορές. Το πρώτο εξάμηνο του 2021 παρατηρήθηκε μεγάλη αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2019, με την αύξηση να φτάνει το 22%. Παρατηρείται μια στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σε επίπεδο 6μήνου οι Έλληνες καταναλωτές κατά μέσο όρο σχεδόν διπλασίασαν το ποσό που ξοδεύουν online από €473 το 2020 σε €806 το 2021. Οι ηλικίες 35-44 έχουν το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό καλάθι κατά μέσο όρο σε εξάμηνη βάση στα €944. Άλλωστε οι ηλεκτρονικές αγορές, αποτελούν μια βολική αγοραστική συνήθεια, οι επιλογές γίνονται από το πληκτρολόγιο του υπολογιστή χωρίς να απαιτείται παρουσία σε φυσικό κατάστημα, ενώ τα προϊόντα με ένα μόνο κλικ βρίσκονται στην πόρτα μας.

H πληρωμή με αντικαταβολή και η πληρωμή με χρεωστικές κάρτες είναι οι πιο συνήθεις τρόποι πληρωμής. Οι πληρωμές με μετρητά αυξήθηκαν σημαντικά κατά ποσοστό 18%, επιστρέφοντας στην πρώτη θέση αλλά πολύ κοντά με τις χρεωστικές κάρτες που ακολουθούν.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις