Οι καταναλωτές στρέφονται στα φθηνότερα προϊόντα - Πτώση για τα ακριβά είδη

Μειωμένες κατά 5% εμφανίζονται οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο εξάμηνο του έτους σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021. Συγκεκριμένα, ο τζίρος των e-markets διαμορφώθηκε σε 134 εκατ. ευρώ έναντι των 141 εκατ. ευρώ που είχε συγκεντρώσει το 2021.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε χθες η Convert Group για την πορεία των πωλήσεων των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, οι καταναλωτές έχουν μειώσει τις αγορές πιο ακριβών προϊόντων, όπως κρασιών (μείωση 30%), σνακ (μείωση 7%), συσκευασμένων αλλαντικών (-12%) και συσκευασμένου τυριού (-6%). Από την άλλη έχουν αυξηθεί οι πωλήσεις πιο φθηνών ειδών διατροφής, όπως είναι τα ζυμαρικά (14%) και τα κατεψυγμένα έτοιμα γεύματα (επίσης αύξηση πωλήσεων κατά 14%).

Από τα στοιχεία της Convert Group προκύπτει ακόμη ότι κατά το α΄ εξάμηνο του 2022 το ηλεκτρονικό «καλάθι» περιείχε κατά μέσον όρο 33,7 προϊόντα έναντι 35,5 το α΄ εξάμηνο του 2021. Η αξία του μέσου «καλαθιού» είναι σχετικά σταθερή, στα 77,90 ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ, παρά τα λιγότερα προϊόντα, κάτι που οφείλεται βεβαίως στην αύξηση των τιμών, αύξηση κατά 5% στη μέση τιμή των προϊόντων σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group.

Η πτώση στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ οφείλεται στον πληθωρισμό και στην άνοδο των τιμών αλλά παράλληλα σημαντικό ρόλο σε αυτήν την εξέλιξη έπαιξε και η άρση των περιοριστικών μέτρων και η επιστροφή των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις