Tο 69% των Ελλήνων χρηστών έκανε τουλάχιστον μία online αγορά το 2021.

Οι ηλεκτρονικές αγορές συνεχίζουν να προσελκύουν το σύνολο των καταναλωτών της Ευρώπης οι οποία κατά την διάρκεια της πανδημίας δείχνουν την προτίμησή τους στο online shopping. Στην Ελλάδα, το ποσοστό των καταναλωτών που κάνουν ηλεκτρονικές αγορές αυξήθηκε το 2021 κατά 10%. Συγκεκριμένα,  69% των Ελλήνων έκανε τουλάχιστον μία online αγορά το 2021 ενώ το 2020 το 59%. Την ίδια στιγμή ο μέσος όρος της Ευρώπης βρίσκεται στο 74%. Το 2021, το 69% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου ηλικίας 16 έως 74 ετών, έκανε τουλάχιστον μία online αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Έναν χρόνο νωρίτερα, το 2020, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 59%.

Αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που κάνει ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα

Τα νέα αυτά στοιχεία κατατάσσουν την Ελλάδα στη 19η θέση ανάμεσα στα 27 κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τα πιο υψηλά ποσοστά online shoppers. Γενικά, η  Ελλάδα δεν απέχει πολύ από τον μέσο Κοινοτικό όρο: το περασμένο έτος το 74% των Ευρωπαίων – κατά μέσο όρο – έκανε online αγορές προϊόντων και υπηρεσιών για ιδιωτική χρήση.

Και στην Ευρώπη, τα ποσοστά των online αγοραστών αυξήθηκαν το 2021, αν και όχι με ρυθμό αντίστοιχο αυτού που είχαμε στην Ελλάδα. Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Eurostat, οι διαδικτυακές αγορές στην Ε.Ε. αυξήθηκαν κατά 1 ποσοστιαία μονάδα σε σύγκριση με το 2020, όταν το 73% των χρηστών του Διαδικτύου έκανε online αγορές.

Τα στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας δείχνουν ότι τα υψηλότερα ποσοστά e-shoppers το 2021 καταγράφηκαν στην Ολλανδία (94%), στη Δανία (92%) και στη Σουηδία (89%). Στον αντίποδα, οι λιγότερο φανατικοί Ευρωπαίοι με το online shopping είναι οι χρήστες του Διαδικτύου στη Ρουμανία (44%) και στη Βουλγαρία (42%).

Τι αγοράζουν οι Ευρωπαίοι 

Όσον αφορά τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες για ηλεκτρονικές αγορές, αυτές ήταν το 2021 τα ρούχα (συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών ενδυμάτων), τα παπούτσια και τα αξεσουάρ, όπου έγιναν online παραγγελίες από το 68% των αγοραστών.

Ακολούθησαν οι παραδόσεις από εστιατόρια, αλυσίδες γρήγορου φαγητού και υπηρεσίες catering (31%), τα έπιπλα, αξεσουάρ σπιτιού ή προϊόντα κηπουρικής (29%), τα καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς ή ευεξίας (27%).

Επόμενη δημοφιλής κατηγορία αγορών για τους e-shoppers πανευρωπαϊκά ήταν τα έντυπα βιβλία, περιοδικά ή εφημερίδες (25%), τα αθλητικά είδη (εκτός αθλητικών ενδυμάτων) (24%), οι υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα και τα αξεσουάρ τους (23%) και παιδικά παιχνίδια ή είδη παιδικής φροντίδας (20%).

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις