Η νέα έρευνα της Plushost σε συνεργασία με τη Focus Bari αποκαλύπτει γιατί οι καταναλωτές προτιμούν το e-shopping.

Οι βασικότεροι λόγοι που οι καταναλωτές προτιμούν τα e-shops αντί των φυσικών καταστημάτων είναι για περίπου 3 στους 4 e-shoppers: ο χρόνος, η άνεση, οι καλύτερες τιμές. To omni-channel είναι μια απαίτηση της εποχής κι αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι οι καταναλωτές στην πλειονότητά τους επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα να επιστρέφουν την online παραγγελία τους στο φυσικό κατάστημα και να ελέγχουν ηλεκτρονικά τη διαθεσιμότητα των φυσικών καταστημάτων.

Γιατί οι καταναλωτές προτιμούν τα e-shops αντί των φυσικών καταστημάτων

Την ίδια στιγμή, οι καταναλωτές εκτιμούν ότι οι ηλεκτρονικές αγορές δίνουν τη δυνατότητα σύγκρισης πολλών διαφορετικών καταστημάτων για το ίδιο προϊόν και αυτό είναι κάτι που εκμεταλλεύονται στο έπακρο. Οι νεαρότεροι καταναλωτές 16-34 ετών είναι πιο πιθανό να εγγραφούν και να κάνουν λογαριασμό σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι online αγορές είναι πιο διαδεδομένες από ποτέ, 1 στους 2 καταναλωτές θεωρεί ότι στα φυσικά καταστήματα θα ενημερωθεί καλύτερα για το προϊόν απ’ ό,τι στο online κατάστημα.

Ενδιαφέρον έχουν και τα ευρήματα για τον τρόπο πληρωμής, με την «αντικαταβολή» να παραμένει ο «βασιλιάς» των μεθόδων πληρωμής: 63% πριν από την πανδημία, 56% στην καραντίνα, 57% στο σύστημα click in shop και 59% σήμερα.

Στο μεταξύ, η χρήση χρεωστικής κάρτας ήταν διαδεδομένη ήδη πριν από την έναρξη της πανδημίας, ωστόσο κατά την περίοδο της πανδημίας η πληρωμή με κάρτα εντάχθηκε πιο δυναμικά στη ζωή των καταναλωτών που έως τότε προτιμούσε την αντικαταβολή.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις