Αυξημένος ο τζίρος των οnline σούπερ μάρκετ – Ενισχύθηκαν οι παραγγελίες, μικρότερο το καλάθι

Τι ψωνίσαμε online το πρώτο 9μηνο του 2025
Στα 227 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο τζίρος των online πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ στο 9μηνο του έτους, αυξημένες κατά 5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, ο αριθμός των παραγγελιών αυξήθηκε κατά 7% αλλά ο αριθμός των τεμαχίων ανά καλάθι μειώθηκε κατά 2%. Μειωμένη επίσης κατά -2% ήταν και η μέση αξία του καλαθιού με τις τιμές μεσοσταθμικά να παραμένουν σταθερές.
Φρέσκα τρόφιμα και βασικά τυποποιημένα τρόφιμα αποτελούν τις δύο κατηγορίες με τη μεγαλύτερη συμμετοχή στις online πωλήσεις σε αξία, των σούπερ μάρκετ με μερίδια 34% και 21% αντίστοιχα. Στο 9μηνο κατέγραψαν αύξηση 8% και 4%.
Μεταξύ των κατηγοριών, τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων έχουν πάντως τα είδη για κατοικίδια (+12%) με μικρή ωστόσο συμμετοχή στο «καλάθι», μόλις 1%. Ακολουθούν τα κατεψυγμένα τρόφιμα (9%) και μερίδιο 6% στο σύνολο των πωλήσεων.
Αύξηση 4% καταγράφουν τα αναψυκτικά – εμφιαλωμένα νερά, των οποίων το μερίδιο φτάνει στο 11% ενώ τα είδη αρτοποιίας με 3% συμμετοχή στις συνολικές πωλήσεις, εμφανίζουν άνοδο των πωλήσεων σε αξία κατά 5%.
Σταθερές παρέμειναν οι πωλήσεις στα καθαριστικά και χαρτικά για το σπίτι με μερίδιο αγοράς 12%. Όπως επίσης και στα προϊόντα ομορφιάς και υγείας.
Η μοναδική κατηγορία που καταγράφει πτώση στις πωλήσεις είναι τα βρεφικά και παιδικά είδη με -5% και συμμετοχή 3% στο «καλάθι».
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις










