Η Ελλάδα συγκαταλέγεται στις χώρες με τη μεγαλύτερη οικονομική πίεση, σύμφωνα με τη Διεθνή Έρευνα «Global Public Confidence» 

Το φαγητό έξω έχει μετατραπεί «πολυτελή» συνήθεια για πάνω από 8 στους 10 Έλληνες, το 88% βάζει «μαχαίρι» στα έξοδα για ρούχα και 7 στους 10 στις δαπάνες για τρόφιμα.

Όπως δείχνει η Διεθνής Έρευνα «Global Public Confidence» που πραγματοποιήθηκε σε 21 χώρες από το Δίκτυο IRIS και την Focus Bari, το υψηλό κόστος ζωής, οδηγεί σε περικοπές κυρίως σε ρούχα, φαγητό έξω, αλλά και τρόφιμα, με διαφορετική ένταση ανά χώρα. Η Ελλάδα συγκαταλέγεται στις χώρες με τη μεγαλύτερη οικονομική πίεση.

Ελλάδα, Κένυα, Τουρκία και Παναμάς βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των χωρών με τα υψηλότερα ποσοστά στην περικοπή των αγορών για ρούχα, όταν ο μέσος όρο παγκοσμίως φτάνει το 72%.

Πιο έντονα οι καταναλωτές βάζουν φρένο στο φαγητό εκτός σπιτιού, κατά σειρά, σε Τουρκία, Κένυα, Ελλάδα και Νιγηρία.

Γενικότερα πάντως, ένας στους δύο καταναλωτές παγκοσμίως περιορίζουν τις δαπάνες για τρόφιμα. Τουρκία, Κένυα και Ελλάδα βρίσκονται στην κορυφή εμφανίζοντας υψηλότερα ποσοστά ενώ  Ελβετία και Ισπανία στην αντίπερα όχθη.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις