Ποια προϊόντα επιλέγουν online οι καταναλωτές

Στα 157 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο τζίρος των Οnline σούπερ μάρκετ το πρώτο εξάμηνο του 2025, καταγράφοντας αύξηση 6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana και της Convert Group, ο αριθμός παραγγελιών αυξήθηκε κατά 9% ωστόσο η μέση αξία του καλαθιού παρουσίασε μείωση της τάξεως του -3%, όπως αντίστοιχα πτώση -2% και ο αριθμός τεμαχίων ανά καλάθι. Η μέση τιμή ανά τεμάχιο παρέμεινε πάντως σταθερή.

Τα φρέσκα τρόφιμα έχουν τη μεγαλύτερη συμμετοχή (34%) στις πωλήσεις «τρέχοντας» με ρυθμό +9%. Ακολούθησαν τα βασικά τυποποιημένα τρόφιμα με συμμετοχή 21% και ανάπτυξη της τάξεως του +6%

Στις κατηγορίες με τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης ξεχωρίζουν τα κατεψυγμένα τρόφιμα (+10%) ενώ διψήφια ανάπτυξη κατέγραψαν και οι τροφές και τα είδη για κατοικίδια (+12%).

Αρνητικό πρόσημο κατέγραψε μόνο η κατηγορία των βρεφικών και παιδικών ειδών με πτώση -5% στην αξία των πωλήσεων σε σχέση με πέρσι.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις