Το ίδιο δροσιστική, αλλά τώρα ακόμα πιο γευστική, έρχεται σε νέες, ανανεωμένες συσκευασίες PET 500ml και 1,5L, έτοιμες να αναδείξουν τον pop χαρακτήρα της ΗΒΗ

Αυτό το καλοκαίρι, η ΗΒΗ και η Μαρίνα Σάττι ενώνουν τις δυνάμεις τους και κερνάνε χαρά, ρυθμό και αυθεντικό vibe! Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Κερνάει Χαρά!», η ΗΒΗ συνεργάζεται με τη Νο1 και πιο εκρηκτική pop εκπρόσωπο της γενιάς της, συνδυάζοντας τη δροσιά και τη φρεσκάδα των αναψυκτικών ΗΒΗ με την αυθεντικότητα και την ενέργεια της μουσικής της Μαρίνας, για να δημιουργήσει το πιο pop μιξ του καλοκαιριού!

Η ΗΒΗ, το αναψυκτικό που όλοι έχουμε συνδέσει με τη δροσιστική και απολαυστική γεύση, ενώνει με τη βοήθεια της Μαρίνας Σάττι το παραδοσιακό με το καινούργιο, δημιουργώντας την απόλυτη συνταγή για μία μοναδική εμπειρία αναζωογόνησης. Και τώρα με κάθε γουλιά ΗΒΗ είσαι έτοιμος να κεράσεις χαρά!

Η συνεργασία ξεκίνησε στο βιντεοκλίπ του «LOLA», ένα κομμάτι που σκαρφάλωσε στο #1 των trends από την πρώτη στιγμή κυκλοφορίας του. Εκεί, οι γεύσεις ΗΒΗ Pink Grapefruit και ΗΒΗ Πορτοκαλάδα έκαναν την εμφάνισή τους δίπλα στη Μαρίνα στους ρυθμούς του πιο viral hit του καλοκαιριού, σε ένα pop «πάντρεμα» φτιαγμένο με τα πιο αγνά και δροσερά υλικά!

Ταυτόχρονα, η καμπάνια περιλαμβάνει και δύο ακόμη βίντεο, γυρισμένα αποκλειστικά για τις ανάγκες της ΗΒΗ, με την Μαρίνα Σάττι σε αυθόρμητες και γεμάτες ζωντάνια στιγμές, πάντα με την ΗΒΗ «επάνω στο τραπέζι». Γιατί ναι, η δροσιά της ΗΒΗ είναι το πιο διαχρονικό καλοκαιρινό hit!

Και τελικά τι… «Κερνάει» η ΗΒΗ; Κερνάει χαμόγελα, αυθορμητισμό, vibes που δροσίζουν και pop πινελιές που «κολλάνε» σαν ρεφρέν στο μυαλό σου, κερνάει τα αγαπημένα σου ΗΒΗ Pink Grapefruit και ΗΒΗ Πορτοκαλάδα, κάθε φορά που θες να νιώσεις αναζωογόνηση και χρειάζεσαι ένα δροσερό διάλειμμα! Και για ακόμα πιο αυθεντική απόλαυση γεμάτη φρεσκάδα, η νέα υπέροχη γεύση της ΗΒΗ Πορτοκαλάδας περιμένει να σε απογειώσει με μια ανανεωμένη φόρμουλα, πιο κοντά στις γευστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών. Το ίδιο δροσιστική, αλλά τώρα ακόμα πιο γευστική, έρχεται σε νέες, ανανεωμένες συσκευασίες PET 500ml και 1,5L, έτοιμες να αναδείξουν τον pop χαρακτήρα της ΗΒΗ με φρέσκια αισθητική και σύγχρονο σχεδιασμό.

Η Ράνια Κυριακού, Marketing Manager Αναψυκτικών της PepsiCo Hellas, επεσήμανε: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία της ΗΒΗ με τη Μαρίνα Σάττι! Η Μαρίνα, με την αυθεντικότητα και τη δυναμική της, εκφράζει απόλυτα τις αξίες του brand μας: φρεσκάδα, νεανικότητα και ενέργεια. Σκοπός της καινούριας αυτής συνεργασίας, είναι να προσφέρουμε σε όλους μια εμπειρία που πραγματικά «κερνάει χαρά!», μας γεμίζει δροσιά και αναζωογόνηση και φτιάχνει την ημέρα μας από την πρώτη γουλιά».

Η Μαρίνα Σάττι είναι η πιο πολυσυζητημένη προσωπικότητα της ελληνικής pop σκηνής και μετράει εκατομμύρια ακροατές στην Ελλάδα και όλον τον κόσμο. Με ήχο που αναμειγνύει urban vibes και παράδοση, και με στίχους που γίνονται ατάκες, δημιουργεί τραγούδια που μένουν -στην κορυφή των charts, παγκόσμιων και εγχώριων, στα social media, στα trends, στη μνήμη. Ακριβώς όπως κάνει και η ΗΒΗ: φρέσκια, αυθεντική, δική σου! Από το «Ζάρι» που μπήκε στο Global Viral Chart του Spotify, μέχρι την «Ανατολή» και το «Επάνω στο Τραπέζι», η Μαρίνα δεν ακολουθεί τάσειςτις δημιουργεί. Έτσι και η ΗΒΗ δεν φτιάχνει απλώς αναψυκτικά, φτιάχνει διάθεση! Και μαζί σας προσκαλούν για το πιο δροσιστικό «κέρασμα χαράς»!

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις