Τα απορρυπαντικά ιδιωτικής ετικέτας ξεπέρασαν σε πωλήσεις τα επώνυμα

Freepik
Αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω πληθωρισμού
Κατά 7,3% αυξήθηκαν σε όγκο οι πωλήσεις των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας το 2022, σύμφωνα με στοιχειά της NielsenIQ, την στιγμή που η αγορά επώνυμων απορρυπαντικών είδε τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 3,4%. Ωστόσο, και στις δύο κατηγορίες, η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε, όχι όμως με τον ίδιο ρυθμό. Συγκεκριμένα, τη μεγαλύτερη αξία σε πωλήσεις κατέγραψαν τα επώνυμα απορρυπαντικά στα 145.262.116 ευρώ, τα οποία παρουσίασαν αύξηση 3,4% συγκριτικά με το 2021.
Η αξία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ανήλθε σε 11.554.306 ευρώ, αυξημένη κατά 17,1% σε σχέση με το 2021.
Συνολικά, η αξία των πωλήσεων απορρυπαντικών πλυντηρίου ρούχων στην ελληνική αγορά το 2022, ανήλθε σε 156.816.422 ευρώ ενώ ο συνολικός όγκος πωλήσεων, διαμορφώθηκε στα 1.003.282.345 κιλά/λίτρα.
Απορρυπαντικά: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις σε αξία λόγω πληθωρισμού
Σύμφωνα λοιπόν με τα διαθέσιμα στοιχεία η ακρίβεια έχει σπρώξει τους καταναλωτές σε πιο οικονομικές λύσεις δείχνοντας πλέον ξεκάθαρα την προτίμησή τους στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ωστόσο, η συνολική αύξηση της αξίας των πωλήσεων έρχεται σε αντίθεση με την μείωση του όγκου τους, γεγονός που προδίδει πως πρόκειται για μια πληθωριστική αύξηση.
Αντίθετα, η εικόνα μαρτυρά πως πλέον οι καταναλωτές κάνουν περικοπές ακόμα και σε αγορές βασικών αγαθών όπως τα απορρυπαντικά ρούχων.
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις