Οι καταναλωτές να περιορίζονται στα απαραίτητα και αποφεύγουν τις αυθόρμητες αγορές

Σχεδόν δύο εβδομάδες απομένουν για να ολοκληρωθεί η περίοδος των θερινών εκπτώσεων που ξεκίνησαν στις 14 Ιουλίου και ολοκληρώνονται το Σάββατο 30 Αυγούστου.

Η εμπορική κίνηση πάντως χαρακτηρίζεται από την πλειονότητα των εμπόρων ως υποτονική, με τους καταναλωτές να περιορίζονται στα απαραίτητα και να αποφεύγουν τις αυθόρμητες αγορές.

Η εικόνα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Ενδεικτικά είναι όσα ανέφερε μιλώντας στο MEGA o Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά και Γενικός Γραμματέας της ΕΣΕΕ, Θεόδωρος Καπράλος. «Η αγοραστική δύναμη πλέον έχει μειωθεί. Τα 2/3 πηγαίνουν στα βασικά. Ψωνίζουν όταν υπάρχει πραγματική ανάγκη, δεν υπάρχει πια η παρορμητική αγορά. Πλέον, ο κόσμος χαλάει τα λεφτά του διαφορετικά» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Θάνος Τσαγγάρης. «Οι εκπτώσεις είναι πολύ μεγάλες, πάνω από 50%. Είναι η τελευταία ελπίδα ρευστοποίησης των αποθεμάτων της σεζόν, η οποία δεν πήγε καλά. Η εικόνα των εκπτώσεων μέχρι τώρα είναι απογοητευτική» σημείωσε μιλώντας στην ΕΡΤ News. «Ο Ιούλιος έχει κλείσει με -20% και ο Αύγουστος θα ακολουθήσει» πρόσθεσε.

Όπως εξήγησε, το εισόδημα των καταναλωτών έχει μειωθεί πάρα πολύ εξαιτίας της ακρίβειας αλλά και από της επιβάρυνσης λόγω του στεγαστικού. «Έχουν αλλάξει και οι καταναλωτικές συνήθειες. Ο κόσμος προτιμά στιγμές ανακούφισης, δηλαδή εστίαση και να πάει μία εκδρομή» συμπλήρωσε ο κ. Τσαγγάρης.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις