Το rebranding της εταιρείας, οι επενδύσεις και το νέο «στοίχημα» στο παγωτό

Από σχεδόν 23 κιλά κατά κεφαλήν, πριν από μία δεκαετία, η κατανάλωση κοτόπουλου στην Ελλάδα, φτάνει σήμερα τα 33 κιλά, ενώ οι εκτιμήσεις για τα επόμενα χρόνια είναι πως θα ξεπεράσει τα 40 κιλά.

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Τα νούμερα αυτά αποτυπώνουν την τρομερή, όπως την χαρακτήρισε ο επικεφαλής της εταιρείας «Αγγελάκης», Θάνος Αγγελάκης, ανάπτυξη του κοτόπουλου. Η ανοδική πορεία, όπως εξήγησε, «μας δίνει ουσιαστικά μία καινούρια αγορά, χωρίς να αυξηθεί πληθυσμιακά η χώρα».

Το γεγονός ότι το κοτόπουλο παραμένει το πιο προσιτό κρέας για τους καταναλωτές σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο σε μία εποχή άλλωστε που οι τιμές στα τρόφιμα αποτελούν το μεγαλύτερο «αγκάθι» για οικογενειακό προϋπολογισμό στο σούπερ μάρκετ. Ακόμη περισσότερο σήμερα, εξαιτίας του συνεχούς «ράλι» στην τιμή του μοσχαρίσιου κρέατος.

«Το μοσχάρι είναι ο μεγαλύτερος μας σπόνσορας στο κοτόπουλο λόγω τιμών» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Αγγελάκης.

Rebranding και επενδύσεις 30 εκατ. ευρώ

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία που προχώρησε σε rebranding, αλλάζοντας έπειτα από 18 χρόνια και το σήμα της – το οποίο ήταν δημιουργία του Αλέκου Φασιανού – υλοποιεί «επενδύσεις σε όλα τα επίπεδα».

Το επενδυτικό της σχέδιο ύψους σχεδόν 30 εκατ. ευρώ που ξεκίνησε το 2023 θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2026 και αναμένεται να τριπλασιάσει την παραγωγική δυναμικότητα της «Αγγελάκης». Έως το τέλος του επόμενου έτους αναμένεται παράλληλα η ολοκλήρωση των επενδύσεων σε εργοστάσιο επεξεργασίας υποπροϊόντων καθώς και σε εργοστάσιο πτηνοσφαγής, στο πλαίσιο του νέου επενδυτικού πλάνου που θα «τρέξει» η εταιρεία για τα επόμενα χρόνια.    

«Το momentum είναι εξαιρετικό. Εμείς καλούμαστε να τοποθετηθούμε πάνω στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, οι οποίες όμως είναι προκλήσεις ανάπτυξης. Επειδή είμαστε μία παραγωγική εταιρεία, αυτό σημαίνει κινητικότητα σε όλα τα επίπεδα» σημείωσε ο κ. Αγγελάκης.

Ήδη διαθέσιμες στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ είναι οι νέες συσκευασίες τριών σειρών της εταιρείας: Αγγελάκης, Ελαιοπουλάκι® καθώς και Mama’s, οι οποίες εξασφαλίζουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στα προϊόντα.  

Ο τζίρος της εταιρείας αναμένεται το 2025 κοντά στα 56 εκατ. ευρώ με EBITDA στα 4 εκατ. ευρώ, ενώ στόχος για το επόμενο έτος είναι οι πωλήσεις να ξεπεράσουν τα 70 εκατ. ευρώ πωλήσεις και να διπλασιαστεί το EBITDA.

Το «στοίχημα» στο παγωτό και τα γλυκά

Το επόμενο «στοίχημα» για την εταιρεία, παράλληλα με τις υπόλοιπες δραστηριότητές της είναι η είσοδος στην αγορά του παγωτού και των παραδοσιακών γλυκών. «Έχει τεράστιο πεδίο ανάπτυξης και διαφοροποίησης» όπως σημείωσε ο κ. Αγγελακης.

Στην παρούσα φάση, όπως εξήγησε, γίνεται ενδελεχής ανάλυση της συγκεκριμένης αγοράς και η πρώτη κίνηση αναμένεται μέσα στο 2026 αρχικά από τον κλάδο του HORECA και στη συνέχεια μέσω συνεργασιών με αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Σε ό,τι αφορά τα παραδοσιακά γλυκά, στα μελλοντικά σχέδια περιλαμβάνονται και οι εξαγωγές προς ξένες αγορές.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις