«Το Restart επεκτείνεται συνεχώς και μέσα στον επόμενο μήνα θα ενσωματώσουμε κι άλλες κοινωνικές ομάδες» σημείωσε η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, της Mastercard

Στις πρωτοβουλίες που υλοποιεί η Mastercard, με στόχο την καταπολέμηση των προκαταλήψεων που συχνά υφίστανται εργαζόμενοι με κενά στο βιογραφικό, τα οποία εκλαμβάνονται αρνητικά χωρίς να λαμβάνονται υπόψη προσωπικές ή κοινωνικές αιτίες, όπως η φροντίδα παιδιών, η προσωπική ανάπτυξη ή προβλήματα υγείας, αναφέρθηκε η κ. Λουκία Χωραφά, Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας της Mastercard, μιλώντας στο «The Upfront Initiative».

Στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε το πρόγραμμα «Restart Mastercard», το οποίο προσφέρει ευκαιρίες επανένταξης στην αγορά εργασίας στο κομμάτι της εστίασης μέσα από εκπαίδευση, καθοδήγηση και υποστήριξη σε άτομα από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως μετανάστες. «Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε με στόχο να χτίσει γέφυρες και να ενώσει ανθρώπους», σημείωσε, τονίζοντας πως η εκπαίδευση καλύπτει όλες τις κατηγορίες της εστίασης, ενώ παράλληλα υποστηρίζει οριζόντιες δεξιότητες, όπως επαγγελματική συμβουλευτική, προετοιμασία βιογραφικού, προετοιμασία για συνεντεύξεις και δικτύωση. Το έργο υλοποιείται σε συνεργασία με την ΜΚΟ Οδύσσεια, δημιουργώντας ένα πλαίσιο εμπιστοσύνης.

Σύμφωνα με την κα Χωραφά, το πρόγραμμα τρέχει ήδη έξι μήνες, ξεκινώντας με μετανάστες και έχει εκπαιδεύσει 200 άτομα , ενώ πάνω από 70 έχουν ήδη βρει δουλειά. «Το Restart επεκτείνεται συνεχώς και μέσα στον επόμενο μήνα θα ενσωματώσουμε και άλλες κοινωνικές ομάδες, όπως νευροδιαφορετικά άτομα, άτομα με αναπηρία και όσους έχουν βιώσει φτώχεια ή ιδρυματοποίηση», ανέφερε και κάλεσε από το βήμα του Συνεδρίου και άλλες εταιρείες να στηρίξουν αυτήν την Πρωτοβουλία και να συμβάλουν στην ανάπτυξή της. «Στόχος μας είναι να ανοίξουμε ένα δικό μας εστιατόριο μέχρι το τέλος Ιουνίου, το οποίο θα προσφέρει μια ανεκτίμητη γαστρονομική εμπειρία» κατέληξε.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις