Ο καφές κοστίζει 68 γιουάν, δηλαδή 9,45 δολάρια

Tα Starbucks «στοιχηματίζουν» στον ασυνήθιστο συνδυασμό του καφέ με γεύση …χοιρινού, λανσάροντάς τον στην Κίνα για τον εορτασμό της Σεληνιακής Πρωτοχρονιάς.

Με όνομα «Abundant Year Savory Latte», το brand περιγράφει το συγκεκριμένο ρόφημα ως μία «ενδιαφέρουσα» γεύση. Ο καφές συνδυάζει τη σάλτσα Dongpo Braised Pork με καφέ εσπρέσο, αφρόγαλα και για γαρνιτούρα… ένα κομμάτι χοιρινό. Ο καφές κοστίζει 68 γιουάν, δηλαδή 9,45 δολάρια, σύμφωνα με ρεπορτάζ του CNN.

«Η κατανάλωση κρέατος σημαίνει ευημερία για τον επόμενο χρόνο», έγραψε στην πλατφόρμα Weibo το Shanghai Starbucks Reserve Roastery και τόνισε ότι το ρόφημα συνδυάζει τα «παραδοσιακά έθιμα της κινεζικής Πρωτοχρονιάς με τον καφέ» δημιουργώντας «απροσδόκητες αλμυρές και γλυκές γεύσεις». Τα φαγητά που σερβίρονται κατά τη Σεληνιακή Πρωτοχρονιά διαφέρουν ανάλογα με την περιοχή με το χοιρινό να είναι ωστόσο ένα πιάτο που εμφανίζεται συχνά. To Dongpo rou πήρε το όνομά του από τον αρχαίο ποιητή, ζωγράφο και πολιτικό Su Dongpo και φτιάχνεται με κοκκινιστή χοιρινή κοιλιά, ένα είδος ζάχαρης που χρησιμοποιείται στην κινεζική κουζίνα, σάλτσα σόγιας, κρασί και καρυκεύματα. Το αποτέλεσμα είναι πλούσια αρωματικά και εξαιρετικά τρυφερά κομμάτια χοιρινού κρέατος.

Το ρόφημα έγινε  trend στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κάποιοι χρήστες εξέφρασαν περιέργεια για να το δοκιμάσουν ενώ άλλοι ήταν δύσπιστοι, επισημαίνοντας την υψηλή τιμή και σημειώνοντας πως με αυτό το ποσό θα μπορούσαν να φάνε μία μερίδα με πραγματικό κοκκινιστό χοιρινό.

Σημειώνεται πως Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά επώνυμου καφέ στον κόσμο σύμφωνα με έκθεση που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο από το World Coffee Portal. Η Starbucks άνοιξε 785 καταστήματα στη χώρα το 2023.
Το ρόφημα έγινε γρήγορα trend στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μερικοί χρήστες εξέφρασαν περιέργεια για να το δοκιμάσουν, ενώ άλλοι ήταν δύσπιστοι, υπογραμμίζοντας την υψηλή τιμή και σημειώνοντας πως με αυτό το ποσό, θα μπορούσαν να φάνε μία μερίδα με πραγματικό κοκκινιστό χοιρινό.
Το ρόφημα έγινε γρήγορα trend στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μερικοί χρήστες εξέφρασαν περιέργεια για να το δοκιμάσουν, ενώ άλλοι ήταν δύσπιστοι, υπογραμμίζοντας την υψηλή τιμή και σημειώνοντας πως με αυτό το ποσό, θα μπορούσαν να φάνε μία μερίδα με πραγματικό κοκκινιστό χοιρινό.


Με πληροφορίες από CNN

Διαβάστε επίσης:

Ποια είναι η δίαιτα “30-30-30” που σαρώνει στα social media

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις