Σούπερ μάρκετ: Ποια τρόφιμα αγοράζουν online οι Έλληνες

Ποια κατηγορία τροφίμων καταγράφει διψήφια αύξηση στις πωλήσεις σε αξία
Φρέσκα τρόφιμα και βασικά τυποποιημένα τρόφιμα αποτελούν τις δύο κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη – με διαφορά από τις υπόλοιπες – συμμετοχή στις online πωλήσεις σε αξία, των σούπερ μάρκετ. Με μερίδια 34% και 21% αντίστοιχα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group για το 8μηνο του 2025.
Και οι δύο κατηγορίες συνεχίζουν ανοδικά σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι: τα φρέσκα τρόφιμα καταγράφοντας αύξηση 8% και τα τυποποιημένα 5%. Τη μεγαλύτερη άνοδο πάντως εμφανίζουν τα κατεψυγμένα τρόφιμα (10%), με μερίδιο 6% στο σύνολο των πωλήσεων.
Ανάπτυξη της τάξεως του 3% καταγράφουν τα αναψυκτικά – εμφιαλωμένα νερά, των οποίων το μερίδιο φτάνει στο 11%. Τα είδη αρτοποιίας με 3% συμμετοχή στις συνολικές πωλήσεις, εμφανίζουν άνοδο των πωλήσεων σε αξία κατά 5%.
Συνολικά οι πωλήσεις στο online κανάλι του σούπερ μάρκετ έφτασαν τα 201 εκατ. ευρώ στο 8μηνο, ενισχυμένες κατά 5% σε σχέση με πέρσι. Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες αυξήθηκαν 8% ενώ το μέσο καλάθι ήταν μειωμένο 2% σε αξία – παρότι μεσοσταθμικά οι τιμές έμειναν σταθερές – και είχε 2% λιγότερα τεμάχια.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις










