Η μέση αξία παραγγελίας κατέγραψε αύξηση 11% σε σχέση με πέρυσι

Αύξηση των παραγγελιών και άνοδος στη μέση αξία παραγγελίας είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της Black Friday εβδομάδας με τον συνολικό αριθμό των παραγγελιών να σημειώνει άνοδο κατά 25% σε σχέση με το 2024 για την Ελλάδα και 85% για την Κύπρο.

Σύμφωνα με τον απολογισμό της φετινής αγοραστικής δραστηριότητας των καταναλωτών από τη Skroutzη μέση αξία παραγγελίας κατέγραψε αύξηση 11% σε σχέση με πέρυσι, και φτάνοντας τα 104 ευρώ, έναντι 94 ευρώ το 2024 για την Ελλάδα και τα 148 ευρώ για αγορές στην Κύπρο.

 Αύξηση και του παραγόμενου τζίρου κατά 37% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά για τις αγορές μέσω Skroutz στην Ελλάδα, ενώ στην Κύπρο η άνοδος άγγιξε το 97% επιβεβαιώνοντας αφενός τη δυναμική των online αγορών και αφετέρου την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για τις προσφερόμενες marketplace υπηρεσίες αλλά και την αξιοποίηση των προσφορών σε προϊόντα που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών.

Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες

Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία», αλλά και η «Μόδα» βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό επισκέψεων αποδεικνύοντας ότι και φέτος κρατάνε τα σκήπτρα των προτιμήσεων των καταναλωτών. Η οικογένεια προϊόντων με το μεγαλύτερο αριθμό marketplace παραγγελιών φέτος ήταν η «Σπίτι-Κήπος», η οποία κατέλαβε την πρώτη θέση με ποσοστό 26.07%. Ενώ η οικογένεια προϊόντων «Τεχνολογία» κατέλαβε και φέτος την πρώτη θέση στη λίστα των κατηγοριών με το μεγαλύτερο marketplace τζίρο με τις οικογένειες κατηγοριών «Σπίτι-Κήπος» και «Μόδα» να ακολουθούν.

Το 42% εκτός Αττικής – Θεσσαλονίκης

Στη φετινή Black Friday, ιδιαίτερα αυξημένη εμφανίστηκε η συμμετοχή των χρηστών από την επαρχία, με το 42% των παραγγελιών να πραγματοποιούνται από πόλεις της υπόλοιπης Ελλάδας (εκτός νομού Αττικής & Θεσσαλονίκης) παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2024 κατά 26%. Την ίδια στιγμή άκρως επιτυχημένη κρίνεται η εβδομάδα Black Friday και για τα καταστήματα της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας (εκτός νομού Αττικής & Θεσσαλονίκης) με τις παραγγελίες που διεκπεραιώθηκαν από αυτά να σημειώνουν αύξηση κατά 32% ενώ αντίστοιχα ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων αυτών αυξήθηκε κατά 35%.

Σε ότι έχει να κάνει με τις παραγγελίες εκτός Ελλάδας τώρα και πιο συγκεκριμένα στην Ευρώπη, σημειώθηκαν σχεδόν από όλη την ήπειρο με τη Φινλανδία, τη Σουηδία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ουγγαρία και τη Ρουμανία να είναι μερικές από τις χώρες που πραγματοποιήθηκαν αποστολές από τους συνεργάτες της   Skroutz.

Αυξημένες οι αγορές στη Cyber Monday

Ισχυρή άνοδος στις παραγγελίες μέσω app και onthego αγορών κατά 33% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, σκιαγραφώντας τη σημαντική μεταβολή στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούν πλέον τις αγορές τους οι καταναλωτές. Η Cyber Monday έκλεισε την εβδομάδα των Black Friday αγορών με σημαντική αύξηση στον αριθμό των αγορών που πραγματοποιήθηκαν τη συγκεκριμένη ημέρα κατά 41% σε σύγκριση με τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν τις Δευτέρες αρχής γενομένης από την 1η Σεπτεμβρίου. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι και ο παραγόμενος τζίρος για την ίδια περίοδο και για την ημέρα της Cyber Monday παρουσίασε σημαντική αύξηση και άγγιξε το 75%.

*Τα στοιχεία για τη Cyber Monday βασίζονται σε έρευνα που συγκρίνουν τις Δευτέρες από 01/09/2025 – 01/12/2025

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις