«O πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ έχει σχεδόν μηδενιστεί» σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά» σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης

Στις νέες δυνατότητες που δίνει στους καταναλωτές η αναβαθμισμένη πλατφόρμα e-katanalotis, αναφέρθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 ενώ πρόσθεσε πως «ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ έχει σχεδόν μηδενιστεί» σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

«Δίνουμε ένα εργαλείο ακόμη στη φαρέτρα των όπλων που δίνουμε στον καταναλωτή για να μπορεί κι εκείνος να αντιμετωπίσει και να προμηθευτεί φθηνότερα τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν. Χωρίς να κουραστεί, χωρίς να πηγαίνει από κατάστημα σε κατάστημα για να δει πού μπορεί να αγοράσει φθηνότερα τα προϊόντα, από το σπίτι του να συνθέσει τη λίστα των προϊόντων που θέλει να αγοράσει και να βρει από πού θα τα αγοράσει φθηνότερα» σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης.

Όπως εξήγησε, «η νέα αναβαθμισμένη πλατφόρμα έχει τεθεί σε λειτουργία τη Μεγ. Εβδομάδα, επομένως έχουμε ξεκινήσει ήδη να το επικοινωνούμε και η επικοινωνία θα ενταθεί το επόμενο διάστημα ώστε οι καταναλωτές να μπορέσουν να δουν τις δυνατότητες που έχει. Η δυνατότητα που έχουμε εντάξει κάποιος να στείλει ηλεκτρονικά από το κινητό του μια καταγγελία είναι πραγματικά πολύ σημαντική γιατί βοηθάει και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς να κάνουν επικεντρωμένους και γρήγορους ελέγχους έτσι ώστε να προστατεύουν τους καταναλωτές. Μπορεί κάποιος μέσα από το κινητό του να βγάλει μια φωτογραφία, να στείλει μια καταγγελία, η καταγγελία μπορεί να έχει θέμα την τιμή αλλά μπορεί να έχει και μια παραπλάνηση και με αυτή την καταγγελία να πάνε οι αρμόδιες υπηρεσίες να ελέγξουν».

«Η μάχη κατά της ακρίβειας από την κυβέρνησή μας συνεχίζεται, δεν θα σταματήσουμε, δεν εφησυχάζουμε, θα συνεχίσουμε μέχρι να δούμε τον πληθωρισμό στην Ελλάδα, ιδιαίτερα στα τρόφιμα, να μειώνεται σημαντικά. Εκτιμούμε ότι το επόμενο διάστημα αυτό θα γίνει πράξη. Ήδη στα super market τα στοιχεία δείχνουν ότι ο πληθωρισμός σε σχέση με πέρυσι έχει σχεδόν μηδενιστεί. Είναι μια ανακοίνωση που δημοσίευσε ο ΙΕΛΚΑ, όπου έδειξε ότι πληθωρισμός τον Μάρτιο είναι σχεδόν 0,5% μέσα στα καταστήματα για το σύνολο των προϊόντων, αυτό σιγά σιγά θα αποτυπωθεί στην Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία» υπογράμμισε ο κ. Σκρέκας.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις