Οι μεγάλες αλυσίδες αναμένεται και φέτος να μπουν από νωρίς στη μάχη των προσφορών

Όπως κάθε χρόνο η Black Friday «πέφτει» την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου και πάντα ακολουθεί την ημέρα των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ, φέτος δηλαδή στις 28 Νοεμβρίου 2025. Η Cyber Monday, με οnline προσφορές στα οnline, ακολουθεί, τη Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου.

Τα εμπορικά καταστήματα και όχι μόνο, μπαίνουν πάντως πολύ νωρίτερα στη «μάχη» και οι δύο αυτές ημέρες αποτελούν ουσιαστικά την κορύφωση μίας περιόδου προσφορών, η οποία τα τελευταία χρόνια ξεπερνά ακόμη και τον έναν μήνα.

Όσο πλησιάζουμε προς το τέλος Οκτωβρίου, οι επιχειρήσεις και οι κυρίως οι μεγάλες αλυσίδες μπαίνουν σε πυρετώδεις προετοιμασίες προκειμένου να προχωρήσουν σταδιακά στις πρώτες προωθητικές ενέργειες και να «προθερμάνουν» την αγοραστική κίνηση.

Το στοίχημα, όπως συμβαίνει ειδικά τα τελευταία χρόνια εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, είναι πώς θα κινηθεί η κατανάλωση. Άλλωστε πλέον παρατηρείται έντονη η τάση, τόσο στις εκπτωτικές περιόδους όσο και στις ημέρες μεγάλων προσφορών οι καταναλωτές, παρότι τα περιμένουν, να προχωρούν μόνο σε στοχευμένες αγορές και να αποφεύγουν τις «αυθόρμητες» του παρελθόντος.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις