Πόσο συχνά επισκέπτονται οι Έλληνες τα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα τροφίμων

Σε ποιο σημείο πώλησης πραγματοποιούν σχεδόν 10 επισκέψεις τον μήνα
Σε περίπου 2,2, κατά μέσο όρο, αλυσίδες πραγματοποιούν τις συνολικές αγορές του σούπερ μάρκετ οι Έλληνες ενώ κάνουν μεσοσταθμικά συνολικά 13 επισκέψεις ανά μήνα.
Σύμφωνα με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ, καταγράφονται 3,2 επισκέψεις κατά μέσο όρο σε καταστήματα σουπερμάρκετ την εβδομάδα, ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά σε γενικές γραμμές σταθερά σε σχέση με τις προηγούμενες μετρήσεις.
Οι καταναλωτές δήλωσαν μικρότερο ποσό εβδομαδιαίο αγορών, το οποίο ενδεχομένως να έχει να κάνει είτε με την πραγματοποίηση μικρότερων «καλαθιών» αγορών, είτε με τη διάθεση χρημάτων σε άλλα αγαθά ή υπηρεσίες.
Σε σχέση με τα άλλα σημεία πώλησης, το αρτοπωλείο φούρνος καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό μηνιαίων επισκέψεων με 9,9, ακολουθεί το καφέ με 5,9 και το μίνι μάρκετ/περίπτερο με 5,5. Τα κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία και τις λαϊκές αγορές τα επισκέπτονται κατά μέσο όρο 4,4 φορές τον μήνα ενώ τα καταστήματα φαστ φουντ 1,7.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις