Ιδιοκτήτρια εστιατορίου κοντά στην Αμιέν της Γαλλίας υποστηρίζει πως χάνει 800-900 ευρώ την ημέρα

Σοβαρή οικονομική ζημιά μπορούν να προκαλέσουν στις επιχειρήσεις εστίασης οι κρατήσεις που ακυρώνονται χωρίς προειδοποίηση και οι πελάτες δεν εμφανίζονται ποτέ.

Αυτό βιώνει η ιδιοκτήτρια ενός εστιατορίου κοντά στην Αμιέν της Γαλλίας, η οποία μιλώντας στο RTL λέει ότι έχει απώλειες έως και 800-900 ευρώ καθημερινά καθώς δεκάδες πελάτες ακυρώνουν κρατήσεις χωρίς να ειδοποιήσουν και τα τραπέζια παραμένουν κενά.

Η ίδια εξηγεί πως η πλειονότητα των κρατήσεων γίνεται μέσω μιας δημοφιλούς διαδικτυακής πλατφόρμας, αλλά είναι δύσκολο να γνωρίζει ποιος κρύβεται πίσω από αυτούς τους φανταστικούς πελάτες καθώς τα ονόματα και οι πληροφορίες αλλάζουν κάθε φορά.

Όπως σημειώνει, συνολικά, χάθηκαν μεταξύ 250 και 300 γεύματα και «μπορεί να φτάσει τα 800 με 900 ευρώ σε απώλειες την ημέρα. Αυτοί οι άνθρωποι δεν ήρθαν και όσοι ήθελαν τελικά να έρθουν, δεν μπορούσαν» εξηγεί.

Η κατάσταση αυτή την αναγκάζει να επιβεβαιώνει πλέον χειροκίνητα κάθε κράτηση. «Προσπαθούμε να τους καλέσουμε για να δούμε αν είναι εντάξει ή όχι. Βλέπετε την επιπλέον εργασία που δημιουργεί; Η αρχή μου είναι να εμπιστεύομαι τους ανθρώπους» σημειώνει. Προσθέτει μάλιστα πως αν το φαινόμενο συνεχιστεί, θα διακόψει τη λειτουργία της επιχείρησης.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις