Το 2025 θα προστεθούν στο δίκτυο 36 νέα καταστήματα My market και My market Local

Τα δύσκολα περάσαν, εκτίμησε ο επικεφαλής του ομίλου Metro και πρόεδρος της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, Αριστοτέλης Παντελιάδης, σχετικά με τις πληθωριστικές πιέσεις, ωστόσο δεν απέκλεισε εξάρσεις τιμών σε κάποια προϊόντα.

«Δεν μας ανησυχεί ο πληθωρισμός συνολικά χωρίς ωστόσο να αποκλείονται κάποιες εξάρσεις τιμών σε κάποια προϊόντα» σημείωσε μιλώντας σε δημοσιογραφική εκδήλωση με αφορμή τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου.

Όπως εξήγησε, παρά την αποκλιμάκωση στις τιμές κάποιων προϊόντων όπως το ελαιόλαδο, βασικά αγαθά όπως κακάο, καφές, σοκολάτα και μοσχαρίσιο κρέας εξακολουθούν να επηρεάζονται από διεθνείς διακυμάνσεις.

Αναφερόμενος στα μέτρα που έχουν ληφθεί  για την ακρίβεια, σημείωσε ότι το περιβάλλον στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων παραμένει ακόμη εξαιρετικά παρεμβατικό με ρυθμίσεις οι οποίες δημιουργούν στρεβλώσεις που δεν συμβαδίζουν με μια πραγματικά ελεύθερη αγορά. «Υπάρχει μια τάση, μια διάθεση να λήξουν κάποια μέτρα όπως το πλαφόν στο περιθώριο κέρδους που έχει εξαγγελθεί ότι θα δεν θα παραταθεί μετά το τέλος Ιουνίου» ανέφερε προσθέτοντας «Ελπίζουμε ότι σταδιακά η αγορά θα απελευθερωθεί προς όφελος όλων. Καταναλωτών, βιομηχανίας και λιανεμπορίου».

Επενδύσεις 95 εκατ. ευρώ

Οι επενδύσεις του Ομίλου για το 2025 αναμένεται να ξεπεράσουν τα 95 εκατ. ευρώ. Στο πλαίσιο αυτό προχωρά σε  ριζικές ανακαινίσεις σε 9 συνολικά καταστήματα My market ενώ αναμένεται να  λειτουργήσουν και τρία νέα σημεία. Σε ό,τι αφορά τα franchise καταστήματα, πέρυσι άνοιξαν 25 καταστήματα My market Local, φέτος θα λειτουργήσουν περισσότερα από 30, με στόχο έως το τέλος το δίκτυο να αριθμεί 70 σημεία, εκ των οποίων 14 στη Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα έμφαση – μέσω franchise-  αναμένεται να δώσει στα νησιά με υψηλή τουριστική κίνηση, με την αρχή να γίνεται στη Μύκονο όπου και θα λειτουργήσει κατάστημα My market Local.

Προτεραιότητα αποτελεί επίσηςο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας. Νέες εφαρμογές αξιοποιούνται βελτιώνοντας την παραγωγικότητα και την καθημερινή λειτουργία, απλοποιώντας καθημερινές εργασίες προς όφελος των εργαζομένων και των πελατών. Παράλληλα, η τεχνητή νοημοσύνη έχει αξιοποιηθεί σε επιλεγμένα έργα τόσο στα My market όσο και στα METRO Cash & Carry ενώ τα επόμενα χρόνια αναμένεται να αυξηθεί η χρήση της σε διαφορετικούς επιχειρησιακούς τομείς.

Όπως ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Παντελιάδης, το 2025 θα προστεθούν 125 self check out ταμεία σε 21 καταστήματα, ενώ ηλεκτρονικά ταμπελάκια θα μπουν σε 11 καταστήματα κυρίως στα νησιά.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις