Αναλυτές εκτιμούν πως εάν χώρες με μεγάλη κατανάλωση μπύρας φτάσουν έως τον τελικό θα βοηθήσει ακόμη περισσότερο τον κλάδο

Στον θερμότερο και και τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα του καλοκαιριού «ποντάρουν» για ανάκαμψη των πωλήσεων τους οι μεγαλύτερες ζυθοποιίες στον κόσμο.

Σύμφωνα με το Bloomberg Intelligence,  αναλυτές προβλέπουν ότι η Heineken NV, η Carlsberg AS και παραγωγός της Budweiser, Anheuser-Busch InBev NV είναι μεταξύ των εταιρειών που θα ωφεληθούν εάν ο καλός καιρός συμπέσει με το Euro 2024 τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.

Όπως υπογραμμίζει ο αναλυτής, Ντάνκαν Φοξ, τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων μπύρας στην Ευρώπη, ειδικά σε μεγαλύτερες χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία και τη Γερμανία.

Εάν οι συγκεκριμένες χώρες προχωρήσουν στο τουρνουά, οι ζυθοποιοί είναι πιθανό να δουν σημαντική αύξηση του όγκου των πωλήσεών τους. Οι αποδόσεις στοιχηματισμού δείχνουν αυτές τις χώρες ως φαβορί, με την Αγγλία να προηγείται. Παράλληλα η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ισπανία συγκαταλέγονται στους 10 κορυφαίους καταναλωτές μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με την Statista.

Μάλιστα, ο αναλυτής της Barclays, Laurence Whyatt, αναφέρει στο Bloomberg, ότι αν στον τελικό του Euro η Αγγλία παίξει με την Ιταλία ή με τη Γαλλία, αυτό «θα είναι πολύ χρήσιμο για τον κλάδο».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις