Τι «βλέπει» ο CEO της Carlsberg, Λαρς Άρουπ-Άντερσεν

Στροφή είτε στα premium προϊόντα, είτε σε οικονομικές εναλλακτικές και άνοδος της κατανάλωσης στο σπίτι. Αυτές είναι ορισμένες από τις σημαντικότερες αλλαγές που βλέπει στη κατανάλωση μπύρας ο CEO της Carlsberg, Λαρς Άρουπ-Άντερσεν, ο οποίος μιλώντας στο CNBC, εξηγεί ότι οι τάσεις αυτές δεν αφορούν μόνο στη μπύρα αλλά αντικατοπτρίζουν ευρύτερες αλλαγές στον τρόπο που οι άνθρωποι απολαμβάνουν την καθημερινότητά τους

«Βλέπουμε μια συνεχιζόμενη διχοτόμηση στις προτιμήσεις των καταναλωτών», εξηγεί ο Άντερσεν. Οι πελάτες, σημειώνει  φαίνεται να επιλέγουν είτε premium προϊόντα είτε οικονομικές λύσεις, με τις βασικές μάρκες στην ενδιάμεση κατηγορία να δέχονται τη μεγαλύτερη πίεση.

Η τάση αυτή έρχεται σε μια περίοδο συνεχούς πτώσης των πωλήσεων σε όγκο για αρκετά τρίμηνα, καθώς οι καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές τους  λόγω αυξημένων τιμών και στρέφονται σε εναλλακτικά προϊόντα. Η Carlsberg κατέγραψε μείωση 1,7% στον όγκο πωλήσεων του δευτέρου τριμήνου, παρά την αύξηση της ζήτησης για premium μπύρες και μπύρες χωρίς αλκοόλ.

Την ίδια στιγμή, λόγω της ανόδου των τιμών της μπύρας στον κλάδο της εστίασης, όλο και περισσότερο έδαφος κερδίζει η κατανάλωση στο σπίτι. «Το off-trade, δηλαδή τα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα λιανικής, κερδίζουν έδαφος έναντι του on-trade», αναφέρει ο Λαρς Άρουπ-Άντερσεν.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις