«Μεγαλώνουν» τα My market Local – Άνοιξαν 7 νέα καταστήματα μέσα σε έναν μήνα

Ο στόχος για την ανάπτυξη του δικτύου έως το τέλος του έτους
Την ανάπτυξη του δικτύου των My market Local συνεχίζει με ταχείς ρυθμούς η ΜΕTRO ΑΕΒΕ καθώς μόνο τον μήνα Σεπτέμβριο εγκαινίασε 7 νέα καταστήματα στην Αττική, φτάνοντας τα 57 συνολικά.
Συγκεκριμένα, μέσα σε 30 ημέρες άνοιξαν τις πόρτες τους franchise καταστήματα My market Local σε: Νέο Κόσμο, Πειραιά, Νέο Ηράκλειο, Δάφνη, Πατήσια, Μενίδι και Ελληνικό.
Της Ρομίνας Νικηφόρου
Άλλωστε η εταιρεία εστιάζει την ανάπτυξη του δικτύου της και τα προσεχή χρόνια στο συγκεκριμένο μοντέλο σούπερ μάρκετ, τα λεγόμενα «καταστήματα γειτονιάς» δηλαδή, που εξυπηρετούν την ανάγκη των καταναλωτών για γρήγορες και εύκολες αγορές στο σούπερ μάρκετ.
Για το 2025, με βάση το πλάνο της ΜΕTRO ΑΕΒΕ, συνολικά 33 νέα My market Local θα έχουν προστεθεί στο δίκτυο, της προκειμένου στο τέλος του έτος να αριθμεί 70. Έχοντας ξεκινήσει το 2021 με το πρώτο πιλοτικό κατάστημα στην Κυψέλη, η εταιρεία δίνει πλέον έμφαση εκτός από τις γειτονιές των δύο μεγάλων αστικών κέντρων και σε τουριστικές περιοχές της χώρας και επιλεγμένα νησιά.
«Τα My market Local κερδίζουν σταθερά το ενδιαφέρον νέων επενδυτών. Μετά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας, το 35% των καταστημάτων ξεπερνάει σε πωλήσεις το πιο αισιόδοξο σενάριο του επιχειρησιακού σχεδίου» σημείωνε σε ανάρτησή του στο LinkedIn ο επικεφαλής της METRO AEBE κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, πριν από περίπου έναν μήνα όταν το δίκτυο των My market Local έφτασε στο ορόσημο των 50 καταστημάτων. «Μπήκαμε αργά στο σύστημα δικαιόχρησης, σε σχέση με τον ανταγωνισμό και παρ’ όλα αυτά δεν βιαστήκαμε ποτέ. Είχαμε ένα ξεκάθαρο όραμα» όπως επισήμανε.
Υψηλότερος ρυθμός ανάπτυξης για τα καταστήματα γειτονιάς
Ενδεικτικά της τάσης των καταναλωτών να προτιμούν τα καταστήματα της γειτονιάς για τις αγορές του σούπερ μάρκετ είναι τα στοιχεία των πωλήσεων στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου και φέτος, όπως και τα προηγούμενα έτη. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Nielsen από τις 30/12/2024 έως τις 28/9/2025 τα superettes, δηλαδή τα πολύ μικρά καταστήματα σούπερ μάρκετ «τρέχουν» με ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 9,4% ενώ τα μικρά σούπερ μάρκετ με 9,3%. Υψηλότερα δηλαδή και από τον αντίστοιχο στο σύνολο της αγοράς (7,6%) αλλά και των υπόλοιπων τύπων καταστημάτων. Συγκεκριμένα αύξηση 9% καταγράφουν τα hypermarkets και 5% τα μεγάλα σούπερ μάρκετ.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις