Το πιο διάσημο προϊόν της Ελληνικής Οινοποιίας, η ιστορική & αυθεντική Ρετσίνα Μαλαματινα, διατηρεί το γνωστό ανθρωπάκι με το κλειδί

Σε νέα εποχή περνά η Οινοποιία Μαλαματίνα, με 129 χρόνια ιστορία, η οποία ανανεώνει την εταιρική της εικόνα και λανσάρει νέο λογότυπο.

Μέλος πλέον του Ομίλου Mantis, η Μαλαματίνα αποκτά νέο λογότυπο το οποίο εμπνέεται από την μακραίωνη οικογενειακή παράδοση και αποτυπώνει τη δυναμική συνέχεια της Οινοποιίας. Κάνει πρωταγωνιστή το κλειδί σε χρυσό χρώμα, το οποίο αποτελεί και σήμα κατατεθέν της, ενώ παραμένει η αναφορά est. 1895″, ως φόρος τιμής του έτους ίδρυσης του πρώτου Οινοποιείου της, στην Αλεξανδρούπολη, από τον Κωνσταντίνο Μαλαματίνα.

Την ίδια στιγμή, το πιο διάσημο προϊόν της Ελληνικής Οινοποιίας, η ιστορική & αυθεντική Ρετσίνα Μαλαματινα, διατηρεί το γνωστό ανθρωπάκι με το κλειδί, που επίσημα καθιερώθηκε το 1957, υπογραμμίζοντας το στοιχείο της παράδοσης και της σύνδεσης με το παρελθόν ενισχύοντας ταυτόχρονα το μέλλον της.

Ο Νικόλαος Κεράνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Οινοποιίας Μαλαματίνα, δήλωσε σχετικά: «Πριν δύο χρόνια, ξεκινήσαμε μαζί με τον Όμιλο Mantis μία μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να εξελίξουμε ένα εμβληματικό brand σε μία ισχυρή επιχειρηματική δύναμη για τη Θεσσαλονίκη και για την Ελλάδα. Σήμερα, μπορούμε να μιλάμε για μία ποικιλία νέων προϊόντων, για μία παράδοση που ξεπέρασε τα σύνορα, ενθουσίασε και απέκτησε νέο κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό ενώ παράλληλα βραβεύτηκε για την ποιότητα και την καινοτομία της. Το νέο λογότυπο μετουσιώνει την προσπάθεια όλων μας και σηματοδοτεί το πέρασμα στη Νέα Εποχή της Οινοποιίας Μαλαματίνας.»

Οι επενδύσεις

Ο Όμιλος Mantis, σε συνεργασία με τη νέα διεύθυνση της Οινοποιίας Μαλαματίνα, διασφάλισε τη βιωσιμότητα του εμβληματικού brand και την ενίσχυσή του στην ελληνική και διεθνή αγορά, υλοποιώντας, από τον Δεκέμβριο του 2021, ένα σημαντικό επενδυτικό και επιχειρηματικό πλάνο. Από την 1η Μαρτίου 2022, που ξεκίνησε και επίσημα η λειτουργία υπό τη νέα διοίκηση, ξεκίνησε η Α’ φάση του επενδυτικού σχεδίου που ξεπερνά τα 5 εκατ. €, ενώ παράλληλα σχεδιάζεται ο επόμενος κύκλος επενδύσεων ύψους 2,5-3 εκατ. € σε υποδομές και μηχανολογικό εξοπλισμό. Παράλληλα, ενσωμάτωσε προηγμένα συστήματα ελέγχου σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, επαναφέροντας την Οινοποιία σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης και εδραιώνοντας την ηγετική της θέση στο χώρο.

Αξιοποιώντας τη νέα παραγωγική διαδικασία, η Οινοποιία Μαλαματίνα διεύρυνε το χαρτοφυλάκιό της. Εκτός από την παραγωγή της αυθεντικής ρετσίνας, λάνσαρε πέντε νέες σειρές για την ελληνική αγορά και επιπλέον δύο για το εξωτερικό με συνολικά 20 νέα, υψηλής ποιότητας προϊόντα – «Φίλιωμα», «Ρεζινέ», «Τέσσερις Άγγελοι», «2303 REZINÉ», «ΝΑΜΑ», «Αγιόκλημα», «Μοσχοβόλι» -, διασφαλίζοντας την παρουσία της σε όλες τις κατηγορίες κρασιού (οικονομικό, μεσαίας κατηγορίας, premium). Ταυτόχρονα, οι παράλληλες βραβεύσεις τους για την ποιότητά τους και τη γεύση τους στους σημαντικότερους διεθνείς και ελληνικούς διαγωνισμούς αναγνωρισμένου κύρους, ενέταξαν την Οινοποιία Μαλαματίνα στον παγκόσμιο οινικό χάρτη προσθέτοντας αξία στην Ελληνική Οινοποιία.

Η υλοποίηση του επενδυτικού και επιχειρηματικού πλάνου, καθώς και η ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της, οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων της Οινοποιίας. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις έκλεισαν κοντά στα 10 εκατ. €, έναντι των 7,25 εκατ. € του 2022. Οι εξαγωγές το 2023, ξεπέρασαν το 25% των συνολικών πωλήσεων, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες.

Παράλληλα, στο πλαίσιο ανάπτυξης της εξωστρέφειας προχώρησε σε επέκταση του δικτύου διανομής, πετυχαίνοντας αξιοσημείωτες συνεργασίες, εντός και εκτός συνόρων, όπως η δημιουργία ιδιωτικής ετικέτας με αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και η συνεργασία της με μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη. Παράλληλα επεκτάθηκε σε συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες catering, με χώρους εστίασης και fine dining εστιατορίων σε όλη την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις