Γιατί «ποντάρει» στην Κρήτη η ΑΒ Βασιλόπουλος – Έμφαση στους τοπικούς παραγωγούς

Η εταιρεία διαθέτει στο νησί 15 καταστήματα με πιο πρόσφατο το κατάστημα που εγκαινίασε στις 24 Απριλίου στη Χερσόνησο
Στη σημαντική, λόγω του τουρισμού, αγορά της Κρήτης «ποντάρει» η ΑΒ Βασιλόπουλος, εφαρμόζοντας στο πλαίσιο αυτό, ένα «μοντέλο» καταστήματος, το οποίο δίνει έμφαση στην τοπικότητα των προϊόντων.
Της Ρομίνας Νικηφόρου
Η εταιρεία διαθέτει στο νησί, συνολικά 15 καταστήματα (12 εταιρικά και 3 franchise) με πιο πρόσφατο, το κατάστημα που εγκαινίασε στις 24 Απριλίου στη Χερσόνησο. Βρίσκεται σε ακίνητο 1.100 τμ. και λειτουργεί πιλοτικά, προσαρμοσμένο στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μίας έντονα τουριστικής περιοχής, με διευρυμένο ωράριο, από Δευτέρα έως Κυριακή. Στα ράφια του, διαθέτει μεταξύ άλλων συνολικά 355 κωδικούς από 65 συνεργαζόμενους τοπικούς παραγωγούς – προμηθευτές, που βρίσκονται σε προνομιακά σημεία εντός του καταστήματος και φέρουν. μάλιστα, ειδική σήμανση, με τον χάρτη της Κρήτης.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα κατάστημα που έχει σχεδιαστεί, αφενός για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του αυξημένου όγκου επισκεπτών της περιοχής – με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως τα self checkout ταμεία που διαθέτει – και αφετέρου να αναδεικνύει τα τοπικά προϊόντα: από τυρί και παξιμάδια, μέχρι ρακή, κρασί κ.α. Το νέο αυτό «μοντέλο» που διαμορφώνεται πιλοτικά στο κατάστημα της Κρήτης αναμένεται, μάλιστα, να αποτελέσει «οδηγό» και για καταστήματα σε άλλες περιοχές της χώρας που εμφανίζουν, αντίστοιχα, έντονα τοπικά χαρακτηριστικά.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις