Bofrost*: «Δυναμώνει» την παρουσία της στα σούπερ μάρκετ – Σε 700 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα

Στόχος να διπλασιάσει τα καταστήματα όπου διατίθενται προϊόντα της, σημειώνει στο FoodLife.gr o Γιάννης Αναιρούσης, εμπορικός διευθυντής της bofrost* Ελλάδος
Πέρα από το παραδοσιακό «μοντέλο» εξυπηρέτησης, της παράδοσης κατ΄ οίκον με το οποίο οι Έλληνες καταναλωτές τη γνωρίζουν εδώ και περισσότερες από τρεις δεκαετίες, η bofrost* διαθέτει πλέον επιλεγμένα προϊόντα του καταλόγου της και στα ψυγεία μεγάλων σούπερ μάρκετ.
Της Ρομίνας Νικηφόρου
Σταδιακά το τελευταίο 18μηνο, μέσω των συμφωνιών της με τις αλυσίδες Μασούτης, Γαλαξίας, My Market (και Μετρό Cash & Carry), Θανόπουλος και το online e-fresh.gr, η bofrost* έχει αποκτήσει ήδη παρουσία σε συνολικά 700 καταστήματα σούπερ μάρκετ σε όλη την Ελλάδα. Διαθέτοντας στα ψυγεία τους, κωδικούς από τρεις κατηγορίες κατεψυγμένων προϊόντων: λαχανικά (αρακάς, baby καρότα, μανιτάρια, φασολάκια), πατάτες («Ziggy» – η best seller κατηγορία της εταιρείας- και κυδωνάτες) καθώς και παναρισμένο ψάρι.
Ο «παραδοσιακός» τρόπος διανομής στο σπίτι του πελάτη ή την επιχείρηση, με παραγγελία τηλεφωνικά και μέσω του bofrost.gr παραμένει, για τα συνολικά 330 προϊόντα σε όλες της κατηγορίες τα οποία διαθέτει η εταιρεία. Η είσοδος στη λιανική αποτελεί έναν νέος τρόπο διείσδυσης στην αγορά, εξηγεί στο FoodLife.gr o Γιάννης Αναιρούσης, εμπορικός διευθυντής της bofrost* Ελλάδος.
Στόχος είναι, όπως προσθέτει, μέσα στον επόμενο χρόνο η εταιρεία να διπλασιάσει τα καταστήματα στα οποία διατίθενται προϊόντα της καθώς και να επεκταθεί σε περιοχές της χώρας όπου δεν έχει παρουσία, όπως είναι η Κρήτη.
Τα βασικά χαρακτηριστικά για τα οποία τα προϊόντα της bofrost* ξεχωρίζουν, σύμφωνα με τον κ. Αναιρούση, πέρα από την ποιότητα, είναι η καινοτομία τους καθώς και η μεγάλη ποικιλία κωδικών που προσφέρουν στους καταναλωτές. Παράλληλα, οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία βρίσκονται στο επίκεντρο των καταναλωτικών τάσεων που ανεβαίνουν ταχύτατα τα τελευταία χρόνια. Έτσι, τα έτοιμα και ημιέτοιμα γεύματα, όπως και τα κατεψυγμένα προϊόντα της bofrost*, ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίοι αναζητούν όλο και περισσότερο, ευκολία και πιο γρήγορες λύσεις στην καθημερινή διατροφή τους.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις