Το έργο, ύψους 3,2 εκατ. ευρώ αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στις αρχές του 2024

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Νέο ανοιχτό κέντρο εμπορίου, Open Mall, ετοιμάζεται να δημιουργηθεί στον Δήμο Χανίων, με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της περιοχής, αλλά και την περαιτέρω ώθηση ώστε ο εμπορικός κόσμος να εξυπηρετήσει καλύτερα τις αυξημένες τουριστικές ροές. Όπως αναφέρουν στελέχη του Δήμου στο FoodLife: «Πρόκειται για μια τεράστια ευκαιρία και πλέον το βλέμμα μας είναι στραμμένο στην υλοποίηση του έργου, αρχικού προϋπολογισμού 3, 2 εκατ. ευρώ».

Συγκεκριμένα, πριν από λίγες ημέρες υπεγράφη η σύμβαση από τον Δήμαρχο Χανίων, Παναγιώτη Σημανδηράκη και εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας, προκειμένου να δημιουργηθεί το Open Mall στην Πλατεία 1866. Το έργο προβλέπει τη διαμόρφωση της Πλατείας 1866 και των περιμετρικών οδών (Κορωναίου, Κορκίδη, Κριάρη, Κόρακα και των τμημάτων της Καραϊσκάκη και της Μυλωνογιάννη στην περιοχή παρέμβασης). Πρόκειται για μία μεγάλη περιοχή στον πυρήνα του εμπορικού κέντρου των Χανίων, που θα αναπλαστεί με προτεραιότητα στον κοινόχρηστο χώρο που θα είναι φιλικό για οικογένειες, παιδιά, πεζούς και ποδηλάτες και παράλληλα, θα αποτελεί ένα θελκτικό εμπορικό κέντρο για τους επιχειρηματίες της περιοχής. Να σημειωθεί ότι οι εργασίες θα ξεκινήσουν αμέσως μετά τις εορτές των Χριστούγεννων και της Πρωτοχρονιάς, με το έργο να αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί περίπου στους 12 μήνες.

Σε δηλώσεις του, ο Δήμαρχος Χανίων ανέφερε ότι: «Σήμερα υπογράφουμε την ανάπλαση και αναβάθμιση του δημόσιου χώρου της πλατείας 1866 και των πέριξ οδών αυτής. Πρόκειται για μία ριζική αναβάθμιση, την οποία οι πολίτες περιμένουν εδώ και δεκαετίες και προβλέπει παρεμβάσεις στις παρακείμενες οδούς που θα επιτρέψουν τη μεγαλύτερη και ευκολότερη μετακίνηση των πολιτών με ισόπεδες οδούς ήπιας κυκλοφορίας».

Οι εργασίες αφορούν στην υπογειοποίηση όλων των δικτύων και τη ριζική αναβάθμιση του αποχετευτικού και υδρευτικού δικτύου της Δ.Ε.Υ.Α.Χ.. Η διαμόρφωση της πλατείας και των οδών περιμετρικά της, θα γίνει με ενιαίο, ισόπεδο, πλακόστρωτο δάπεδο μεταξύ των πεζοδρομίων και των δρόμων, οι οποίοι μετατρέπονται σε οδούς ήπιας κυκλοφορίας, με ανώτατο όριο τα 20 χιλ/ώρα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις