Το online super market συμπληρώνει δύο χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Την παρουσία του στην εγχώρια αγορά ενισχύει το Wolt Market, τόσο μέσω των dark stores σε περιοχές που ήδη δραστηριοποιείται και σε περιοχές που ακόμη δεν έχει καθόλου παρουσία, όσο και μέσω της διεύρυνσης της προϊοντικής του γκάμας. Με αυτό τον τρόπο στελέχη του online super market εκτιμούν ότι η εταιρεία θα είναι σε θέση να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά τους καταναλωτές της με γνώμονα την ποιότητα αλλά και την ταχύτητα, ενώ η στρατηγική της για το 2023 επικεντρώνεται στην περαιτέρω βελτίωση του τρόπου λειτουργίας αλλά και στην αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης και διείσδυσης στην εγχώρια αγορά. Σύμφωνα, δε, με τα όσα ανέφερε στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης ο γενικός διευθυντής του Wolt Market για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα, Αθανάσιος Μπιλάλης, η εταιρεία ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια διαθέτοντας περί τους 1.800 κωδικούς, ενώ πλέον έχει ξεπεράσει τους 4.000 κωδικούς καλύπτοντας όλο το φάσμα των καθημερινών αναγκών του καταναλωτή. «Η εταιρεία παρουσίασε το δεύτερο εξάμηνο του 2022 διψήφια ανάπτυξη συγκριτικά με τους πρώτους έξι μήνες, προσφέροντας στους καταναλωτές μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, ενώ συνεργάζεται με περισσότερους από 100 προμηθευτές που συνεχώς εμπλουτίζονται. Στόχος μας είναι να επεκταθούμε και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δίνοντας έμφαση στους τοπικούς παραγωγούς-προμηθευτές» υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο γενικός διευθυντής.

Μείωση τιμών σε 1.500 κωδικούς

Σήμερα, η εταιρεία που ανήκει στην εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, DoorDash διαθέτει 10 καταστήματα, τα 7 βρίσκονται στην Αττική, 2 στην Θεσσαλονίκη και 1 στην Πάτρα, τα οποία λειτουργούν επτά ημέρες την εβδομάδα από τις 8 το πρωί έως τις 12 το βράδυ. Μέσα στις βασικές προτεραιότητες της Wolt Market, υπό το βάρος των ανατιμήσεων, είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά και σε συμφέρουσες τιμές, για αυτό όπως δήλωσε και ο Α. Μπιλάλης, η εταιρεία από την 1η Οκτωβρίου 2022 έχει προχωρήσει σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς. Παράλληλα, από τις 16 Νοεμβρίου συμμετέχει εθελοντικά στο «Καλάθι του Νοικοκυριού», με την συντριπτική πλειονότητα του καλαθιού να περιέχει επώνυμα προϊόντα.  «Συμπληρώνοντας 2 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελλάδα, είμαστε πραγματικά περήφανοι για τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχει επιτύχει η ομάδα στη χώρα μας. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν επαναπαυόμαστε σε ό,τι έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε μία εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες, γεγονός που ήδη επιβεβαιώνεται από τις εξαιρετικές κριτικές που λαμβάνουμε από τους χρήστες, πάντα με σεβασμό στις τοπικές κοινωνίες που έχουμε παρουσία, δημιουργώντας παράλληλα μία αλυσίδα αξίας για καταναλωτές και προμηθευτές» περιέγραψε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο γενικός διευθυντής. Να σημειωθεί ότι η εταιρεία απασχολεί 130 υπαλλήλους με σύμβαση αορίστου χρόνου και μέσο όρο ηλικίας τα 26 έτη.

Πλούσια γκάμα

Σε ότι αφορά το κωδικολόγιο του Wolt Market, αυτό καλύπτει το φάσμα όλων των αναγκών των καταναλωτών, από γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, έτοιμα γεύματα έως απορρυπαντικά, καπνικά, είδη προσωπική υγιεινής κ.α. Μεταξύ των πιο σημαντικών συνεργασιών είναι με την κάβα Cellier, με την εταιρεία να προσφέρει μεγάλη ποικιλία εκλεκτών κρασιών, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO. Μάλιστα, μέσω των ηλεκτρονικών ραφιών του Wolt Market, οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα από εταιρείες όπως οι Aroma Farms, Sknipa beer, Voreia, και άλλους τοπικούς παραγωγούς.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις