«Ποντάρουν» στην αυξημένη τουριστική κίνηση του καλοκαιριού

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Η «μάχη» του ανταγωνισμού μεταξύ των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ μετατοπίζεται για την καλοκαιρινή περίοδο στα νησιά με τις επιχειρήσεις να «ποντάρουν» στην αυξημένη κατανάλωση από τους επισκέπτες.

Σε μία χρονιά κατά την οποία τους πρώτους μήνες του έτους ο τζίρος των σούπερ μάρκετ έχει μεν αυξηθεί (+9,1% στο τετράμηνο σύμφωνα με τη NielsenIQ) αλλά ο όγκος των πωλήσεων είναι μειωμένος (-3,5%) οι επιχειρήσεις προσβλέπουν και σε αύξηση της κατανάλωσης λόγω των αυξημένων τουριστικών αφίξεων.

Ενδεικτικές της σημασίας που δίνουν τα σούπερ μάρκετ στην ενίσχυση των δικτύων τους όχι μόνο στα νησιά αλλά γενικότερα στις τουριστικές περιοχές είναι και οι επενδυτικές κινήσεις που έχουν κάνει τους προηγούμενους μήνες ώστε είτε να διευρύνουν την παρουσία τους εκεί ή να αποκτήσουν καταστήματα σε σημεία που δεν είχαν.

Στο επίκεντρο η Κρήτη

Προς την κατεύθυνση αυτή ήταν και πολλές από τις εξαγορές που καταγράφηκαν τον προηγούμενο χρόνο. Ενδεικτικά η απόκτηση από την Μασούτης του 50% της κρητικής αλυσίδας ΣΥΝΚΑ κρητική ΣΥΝΚΑ, αλλά και η εξαγορά από την ίδια των 5 καταστημάτων της εταιρείας «Αφοί Ιωάννου Δεναξά ΕΠΕ» σε Μύκονο και Σαντορίνη. 

Η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός επίσης ενίσχυσε την παρουσία της επίσης στην Κρήτη – η οποία άλλωστε βρίσκεται στο επίκεντρο των επενδύσεων μεγέθους και αυξημένης τουριστικής κίνησης- αποκτώντας 17 καταστήματα του ομίλου Μαθιουδάκης σε Χανιά, Ρέθυμνο και Ηράκλειο αλλά και την αλυσίδα Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες.

Με τη δημιουργία νέων καταστήματα διευρύνουν από την πλευρά τους το δίκτυό στους σε νησιά της χώρας οι αλυσίδες, Σκλαβενίτης, Αβ Βασιλόπουλος, Μy market και Lidl, επιλέγοντας – έως τώρα- με οργανική ανάπτυξης να επεκταθούν στη νησιωτική χώρα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις