Σε υψηλούς ρυθμούς συνεχίζει η ιδιωτική ετικέτα με μερίδιο 26,2%

Άνοδο 9,5% εμφάνισε ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στο 10μηνο του έτους, την ίδια στιγμή που ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1,7% ενώ οι τιμές ανέβηκαν την ίδια περίοδο κατά 7,7%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Circana, τη μεγαλύτερη άνοδο σε αξία πωλήσεων κατέγραψε η κατηγορία των τροφίμων με 9,5%, ενώ ακολούθησαν εκείνη των προϊόντων Οικιακής Φροντίδας με αύξηση 9,4% και η κατηγορία των προϊόντων υγείας και Ομορφιάς με 9,1%. Ως προς τον όγκο των πωλήσεων, στα τρόφιμα και προϊόντα υγείας και ομορφιάς αυξήθηκε κατά 1,8% και 1,3% αντίστοιχα ενώ στα προϊόντα οικιακής φροντίδας μειώθηκε οριακά κατά 0,2%.

Στις ανατιμήσεις «πρωταθλήτρια» αναδεικνύεται η κατηγορία των προϊόντων Οικιακής Φροντίδας με άνοδο ανά μονάδα 9,6%. Στα τρόφιμα η αύξηση έφτασε το 7,6% και στα προϊόντα Υγείας και Ομορφιάς το 7,7% και στα προϊόντα Οικιακής Φροντίδας κατά 9,6%.  Καθαριστικά για το σπίτι με αύξηση στην τιμή ανά μονάδα κατά 12% και βοηθήματα μαγειρικής με 10% αποτελούν τις υποκατηγορίες με τις μεγαλύτερες αυξήσεις.

Σε υψηλούς ρυθμούς συνεχίζει η ιδιωτική ετικέτα, το μερίδιο της οποίας διαμορφώνεται στο 26,2%  επί του συνόλου των πωλήσεων με ανάπτυξη της τάξεως του 11,9%, όταν η αντίστοιχη των  επωνύμων φτάνει το 8,7%.

Τέλος τα μικρά καταστήματα μέχρι 400 τ.μ. κατέγραψαν τη μεγαλύτερη άνοδο σε αξία πωλήσεων κατά 14,8%, και ακολούθησαν τα hypermarkets (πάνω από 2.500 τ.μ.) με 13,6%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις