Το μερίδιο των pl προϊόντων είναι αυξημένο κατά 13,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο φτάνοντας το 26,2%

Αυξημένος κατά 9,8%, στα 5,152 δισ. ευρώ, ήταν ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στο επτάμηνο του 2023 ενώ όγκος των πωλήσεων οριακά αυξημένος κατά 0,6%. Την ίδια στιγμή οι τιμές αυξήθηκαν μεσοσταθμικά κατά 9,2%.

Αναλυτικά σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Circana, οι τιμές αυξήθηκαν κατά 12% στα προϊόντα για το σπίτι, κατά 9,7% στα είδη προσωπικής υγιεινής και κατά 8,9% στα τρόφιμα. Στις υποκατηγορίες προϊόντων, τη μεγαλύτερη αύξηση εμφάνισαν τα καθαριστικά με 13,9%, τα γαλακτοκομικά με 12,7%, τα υλικά μαγειρικής με 10,3%, τα είδη προσωπικής υγιεινής με 10,1%, Ακολούθησαν με 9,9% τα κατεψυγμένα τρόφιμα, με  9,8% τα άλλα είδη νοικοκυριού, 9,4% τα σνακς και 9,2% τα είδη ατομικής φροντίδας και ομορφιάς.

Στο 26,2% το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να βάζουν στο καλάθι τους όλο και περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προκειμένου να συγκρατήσουν όσο το δυνατό περισσότερο το κόστος. Το μερίδιο των pl προϊόντων είναι αυξημένο κατά 13,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο φτάνοντας το 26,2%. Ανοδικά κινήθηκαν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για το σπίτι αφού το μερίδιό τους από 24,6% πέρσι έφτασε το 26,2% φέτος και τα  τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής από 19,3% πέρσι σε 21,5% φέτος. Στα τρόφιμα το μερίδιο των pl φτάνει το 26,5% σχεδόν στα ίδια επίπεδα με πέρσι (26,1%).

Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι όσον αφορά στις πωλήσεις σε όγκο οι 6 από τις 11 κατηγορίες κινούνται πτωτικά. Η μεγαλύτερη μείωση παρατηρείται στα υλικά μαγειρικής και τα κατεψυγμένα τρόφιμα κατά 3,8% και 3,4% αντίστοιχα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις