Οι πωλήσεις μη αλκοολούχου μπύρας στην αμερικανική αγορά παρουσιάζουν αύξηση 32% το εννεάμηνο του 2023

Μεγάλη αύξηση σημειώνουν διεθνώς οι πωλήσεις της μπύρας χωρίς αλκοόλ, με τις νεότερες ηλικίες να δείχνουν μία τάση μειωμένης κατανάλωσης αλκοόλ.

Ραγδαία είναι η άνοδος  στις ΗΠΑ, με τους καταναλωτές να βρίσκουν στα σούπερ μάρκετ μεγάλη ποικιλία μη αλκοολούχων μπυρών, τόσο από βιοτεχνικές ζυθοποιίες, όσο και από τις πιο γνωστές μάρκες του κλάδου. Παράλληλα οι συνολικές πωλήσεις μπύρας, hard seltzer και αλκοολούχου μηλίτη αυξήθηκαν κατά το πρώτο έτος της πανδημίας, αλλά από τότε έχουν μείνει σε μεγάλο βαθμό στάσιμες. Οι πωλήσεις μη αλκοολούχου μπύρας στην αμερικανική αγορά από την άλλη πλευρά παρουσιάζουν αύξηση 32% το εννεάμηνο του 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο  διάστημα πέρσι.

Η μπύρα χωρίς αλκοόλ κερδίζει τους νεότερους σε ηλικία καταναλωτές, σε μεγάλο βαθμό λόγω του ότι εστιάζουν όλο και περισσότερο στην υγεία, την ευεξία και την αυτοβελτίωση τους.  Η τάση αυτή ενθαρρύνει τις ζυθοποιίες, που έβλεπαν τα μερίδια διείσδυσης των παραδοσιακών τους προϊόντων στο συγκεκριμένο κοινό να μειώνεται χρόνο με το χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι τα στοιχεία της NielsenIQ διεθνώς διαπιστώνουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών μη αλκοολούχας μπύρας αγοράζει και αλκοόλ. Κάποιοι μπορεί να θέλουν απλώς να μετριάσουν την κατανάλωση αλκοόλ, ενώ άλλοι τις επιλέγουν για το  μεσημεριανό γεύμα ή όταν πρόκειται να οδηγήσουν.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις