«Κόβουν» ελαιόλαδο, φέτα και ψάρι οι Έλληνες καταναλωτές
Σημαντικά αυξήθηκε η κατανάλωση κοτόπουλου (αύξηση 28%) και οσπρίων (27%)
Αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών και τις αγορές τους καταγράφει η νέα έρευνα της Interview για λογαριασμό της POLITIC.
Οι καταναλωτές δήλωσαν πως μείωσαν θεαματικά τις αγορές τους στο κασέρι/γραβιέρα σε ποσοστό 77%, το μοσχάρι σε ποσοστό 75%, το τυρί φέτα (73%), το ελαιόλαδο (69%) και το ψάρι κατά 67%. Παράλληλα σε σημαντικό βαθμό μειώθηκε και η κατανάλωση σε προϊόντα που έχουν συνδεθεί με τη διασκέδαση, όπως τα γλυκά (82%) και τα αλκοολούχα ποτά (76%).
Από την άλλη μεριά, σύμφωνα με την έρευνα, σημαντικά αυξήθηκε η κατανάλωση κοτόπουλου (αύξηση 28%) και οσπρίων (27%), ενώ αρκετά έχει ενισχυθεί και η κατανάλωση σπορέλαιου (22%) όπως επίσης και η επιλογή σε λαχανικά (20%).
Επίσης σε σημαντικό ποσοστό καταναλωτές που περιορίζουν το ελαιόλαδο από τη διατροφή τους, λόγω κόστους, στρέφονται προς το σπορέλαιο ως μια πιο οικονομική λύση, ενώ τη σημαντική μείωση σε μοσχάρι και ψάρι έρχεται να ισοφαρίσει η αύξηση σε κοτόπουλο και όσπρια.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις