Αυξήθηκαν οι τιμές σε 44 προϊόντα (3,65%), μειώθηκαν σε 25 (2,07%) και σε 1.137 (94,28%) παρέμειναν σταθερές

Στην 34η εβδομάδα εφαρμογής του μπήκε την Τετάρτη 21 Ιουνίου το «Καλαθιού του Νοικοκυριού», ενώ η πρωτοβουλία, βάσει του Νόμου 5039/2023, ισχύει έως τις 30 Ιουνίου 2023 με  την νέα ηγεσία που θα αναλάβει  το υπουργείο Ανάπτυξης να αποφασίζει τη συνέχιση του ή μη.

Την τρέχουσα εβδομάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, από τα συνολικά 1.206 προϊόντα που έβαλαν στις λίστες τους τα σούπερ μάρκετ:

– 44 προϊόντα (3,65%) παρουσίασαν αύξηση,

– 25 (2,07%) παρουσίασαν μείωση, και

– 1137 (94,28%) παρέμειναν σταθερά.

Αναλυτικά στον πίνακα που επισυνάπτεται το κόστος του «Καλαθιού του Νοικοκυριού» ανά σούπερ μάρκετ και η μεταβολή του από την 33η στην 34η εβδομάδα.

Τι θα γίνει μετά το τέλος Ιουνίου

Όπως έχει γράψει το foodlife, μετά από 8 μήνες που θα έχει συμπληρώσει το «καλάθι του νοικοκυριού» στο τέλος Ιουνίου εξετάζεται η προσωρινή κατάργησή του τουλάχιστον για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.

Σύμφωνα με στελέχη αλυσίδων σούπερ μάρκετ το ενδιαφέρον των καταναλωτών για το «καλάθι του νοικοκυριού» έχει ατονήσει τις τελευταίες εβδομάδες. Την ίδια στιγμή, υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχουν αντιληφθεί ότι απαιτείται ένα ολικό «λίφτινγκ» προκειμένου το «καλάθι του νοικοκυριού» να κεντρίσει ξανά το ενδιαφέρον των καταναλωτών.Προς αυτή την κατεύθυνση εξετάζονται διάφορα σενάρια για το πώς θα μπορέσει να γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστικό,  δίνοντας αφενός την δυνατότητα στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε τρόφιμα που θα πωλούνται σε χαμηλές τιμές και ταυτόχρονα να μπορέσει το «καλάθι του νοικοκυριού» να συγκρατήσει και τις τιμές των υπολοίπων προϊόντων που πωλούνται μέσα από ένα σούπερ μάρκετ.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις