«Καλάθι του νοικοκυριού»: Ποια σούπερ μάρκετ μείωσαν και ποια αύξησαν τις τιμές τους
Στο 22% των προϊόντων η τιμή μειώθηκε, στο 69% έμεινε σταθερή και στο 9% αυξήθηκε
Το -11,3% έφτασαν οι μειώσεις των περισσότερων σούπερ μάρκετ που συμμετέχουν στο «καλάθι του νοικοκυριού» κατά την τρίτη εβδομάδα λειτουργίας του. Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων κοινοποίησε τους νέους τιμοκαταλόγους με τον δείκτη να δείχνει ποιες αλυσίδες αύξησαν και ποιες μείωσαν τις τιμές τους. Υπενθυμίζουμε ότι κάθε Τετάρτη οι αλυσίδες στέλνουν στο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων τις νέες λίστες με τα προϊόντα και τις τιμές τους τις οποίες κάθε καταναλωτής μπορεί να βρει στο e-katanalotis.gov.gr.
«Για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα επιτυγχάνουμε να μειώσουμε μεσοσταθμικά το «καλάθι του νοικοκυριού». Για μια ακόμη εβδομάδα παρατηρούμε πάρα πολλές μειώσεις, ελάχιστες αυξήσεις και μειούμενα στο σύνολο «καλάθια». Η πρωτοβουλία μας αποδίδει καρπούς για τους καταναλωτές», επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης.
Αναλυτικά, από το σύνολο 816 προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού» που είναι απολύτως συγκρίσιμα
-στα 186, ποσοστό 22%, η τιμή μειώθηκε
-στα 555, ποσοστό 69% η τιμή παρέμεινε σταθερή
-και μόλις σε 75, ποσοστό 9%, η τιμή αυξήθηκε ελαφρά στις περισσότερες περιπτώσεις.
Ως εκ τούτου, το συνολικό κόστος του «καλαθιού του νοικοκυριού» είναι αισθητά μειωμένο στις περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τη μεγαλύτερη μείωση -11,3% στην αλυσίδα My market. Όπως δείχνουν τα στοιχεία, ο ανταγωνισμός έχει αρχίσει και λειτουργεί καθώς την προηγούμενη εβδομάδα τα σούπερ μάρκετ με το ποιο οικονομικό καλάθι ήταν αυτά της αλυσίδας «Μασούτης» ενώ αυτήν την εβδομάδα το «καλάθι» με την μικρότερη αξία είναι αυτό του Lidl.
Αυτήν την Τετάρτη στο «καλάθι του νοικοκυριού» εντάχθηκαν το Wolt Market και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Πίτσιας με έδρα την Πιερία. Πλέον τα «καλάθια» που μπορείς κανείς να βρει στο e-katanalotis ανέρχονται σε 16.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις