Με δράσεις που συμβάλλουν στην βιωσιμότητα του πλανήτη μας και αναδεικνύουν την ισχυρή κοινωνική της ενσυναίσθηση

Η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται για όλα όσα έχουν αξία. Φροντίζει για τους ανθρώπους της, για την κοινωνία, για το περιβάλλον και τη βιωσιμότητά του. Φροντίζει, ώστε κάθε ελληνικό νοικοκυριό να έχει στο τραπέζι του ποιοτικά προϊόντα και υιοθετεί καινοτόμες πρακτικές και υπηρεσίες που απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία τόσο εντός των φυσικών καταστημάτων της, όσο και στον online κόσμο.

Για όλα αυτά ξεχωρίζει και αναγνωρίζεται! Έτσι, για όγδοη συνεχή χρονιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται στο TOP20 με τις πιο αξιοθαύμαστες εταιρείες στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, κατέκτησε την 9η θέση στην μεγαλύτερη έρευνα για την εταιρική φήμη, που διοργανώνει το FORTUNE σε συνεργασία με την KPMG. Η έρευνα, φέτος, είχε το motto «JUST BEFORE “META”» και εστίασε σε 3 σημαντικούς πυλώνες για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Η Καινοτομία (Innovation), η Καταναλωτική Εμπειρία (Customer Experience) και η Αφοσίωση (Engagement) βρέθηκαν, λοιπόν, στο επίκεντρο των 1.800 στελεχών από 380 επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα και ανέδειξαν τις εταιρείες με την πιο ισχυρή εταιρική φήμη. Και η ΑΒ Βασιλόπουλος βρέθηκε στην 9η θέση! Γιατί, φροντίζει για όλα όσα νοιαζόμαστε.

Με δράσεις και προγράμματα που συμβάλλουν στην βιωσιμότητα του πλανήτη μας και αναδεικνύουν την ισχυρή κοινωνική της ενσυναίσθηση, με προσήλωση στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες, αλλά και με διαρκή φροντίδα για να προσφέρει τα πιο ποιοτικά προϊόντα στους πελάτες της, μέσα από επιλογές και λύσεις που εξυπηρετούν κάθε τους ανάγκη και επιθυμία.

H σημαντική αυτή διάκριση αντανακλά τον σκοπό της ΑΒ Βασιλόπουλος να δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων. Και γεμίζει τη μεγάλη ομάδα της ΑΒ με υπερηφάνεια αλλά και όρεξη να συνεχίσει, να εξελίσσεται και να επιστρέφει την εμπιστοσύνη των πελατών της, καθημερινά.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις