Oι επιχειρηματίες εναποθέτουν τις ελπίδες τους στην τουριστική κίνηση και τα ψώνια της τελευταίας στιγμής

Απογοητευτικά είναι, σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά, τα αποτελέσματα των τριών πρώτων εβδομάδων των εκπτώσεων καθώς η αγοραστική κίνηση παρουσιάζεται για άλλη μια φορά μειωμένη. Σε ανακοίνωσή του, ο ΕΣΠ κάνει λόγο για ανάγκη συνολικού σχεδίου διάσωσης του εμπορικού κόσμου τονίζοντας:

“Ο εμπορικός κόσμος περίμενε να τονωθεί η “αναιμική” αγοραστική κίνηση και η αγορά να πάρει μια μικρή ανάσα σε ένα ασφυκτικό περιβάλλον με τρέχουσες και συσσωρευμένες υποχρεώσεις. Ιδιαίτερα μάλιστα αν αναλογιστεί κανείς, πως τα ποσοστά των εκπτώσεων είναι ιδιαίτερα δελεαστικά, λόγω της προσπάθειας των επιχειρήσεων να κρατήσουν κοντά τους τους καταναλωτές”.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση: “Οι υγειονομικοί περιορισμοί των δύο τελευταίων ετών οδηγούν το μεγαλύτερο μέρος των καταναλωτών να θέτουν σαν πρώτη προτεραιότητα την παραλία και όχι το shopping therapy”, ενω σαν τελευταίο παράθυρο αισιοδοξίας βλέπουν την αυξημένη τουριστική κίνηση ευελπιστώντας να οδηγήσει σε ψώνια της τελευταίας στιγμής τον Αύγουστο.

Διαβάστε επίσης: 

Καταργούνται οι ενδιάμεσες εκπτώσεις: Τι προβλέπει το νομοσχέδιο

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις