Με το «βλέμμα» σε εξαγορές σχεδιάζει τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της με προσανατολισμό την υγιεινή διατροφή

«Χτίζοντας» πάνω στα γαλακτοκομικά προϊόντα η ΔΕΛΤΑ, στοχεύει πλέον και σε νέες κατηγορίες προϊόντων στην προκειμένου να μετατραπεί σε «μία ολοκληρωμένη εταιρεία διατροφής».

Το γάλα εξακολουθεί να είναι «το DNA της εταιρείας» όπως επεσήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ, Χρήστος Τσόλκας μιλώντας σε δημοσιογραφική εκδήλωση, ωστόσο σχεδιάζεται η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της, εντάσσοντας σε αυτό κι άλλες επιλογές για τους καταναλωτές. «Θέλουμε να κάνουμε μια εταιρεία η οποία είναι πιο ανοιχτή σε διάφορες επιλογές υγιεινής, γευστικής προσιτής διατροφής για όλους» εξήγησε ο κ. Τσόλκας.

Οι εξαγορές είναι μέσα στα σχέδια της εταιρείας, όπως επεσήμανε ο κ. Τσόλκας κοιτώντας σε πρώτη φάση στην Ελλάδα και στο κομμάτι της υγιεινής διατροφής, ακόμη και σε προϊόντα εκτός ψυγείου.

Το 2022 ήταν μία δύσκολη χρονιά για τον κλάδο με τις ελλείψεις στην παραγωγή και την υψηλή τιμής της πρώτης ύλης να αποτελούν επιπλέον προβλήματα, πέραν του ενεργειακού και της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών.

Όπως σημείωσε ο κ. Τσόλκας οι ανατιμήσεις στα προϊόντα που έγιναν το 2022 είχαν εύρος 10-12% έως 25-28% ανάλογα με την πρώτη ύλη και την επιβάρυνση του κόστους.

Το 2023 ωστόσο, όπως επεσήμανε, «ανοίγει αρκετά ενθαρρυντικά με τις τιμές που συντελούν στο κόστος παραγωγής να αρχίζουν να αποκλιμακώνονται».

Η ΔΕΛΤΑ από τον Φεβρουάριο του 2023 έχει ξεκινήσει με προσφορές στα προϊόντα της προκειμένου «να επιστρέψει στους καταναλωτές μέρος της αξίας που αναγκάστηκαν να πληρώσουν πέρσι». Κάτι που σύμφωνα με τον κ. Τσόλκα δεν έχει μεγάλη διαφορά από το να προχωρούσε αντίστοιχα σε μείωση στους τιμοκαταλόγους της, αφού οι προσφορές γίνονται σε μεγάλο εύρος προϊόντων και παράλληλα είναι μεγάλης χρονικής διάρκειας.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις