Πώς αναπτύσσονται στην ελληνική αγορά Pepco, Sinsay, Holland & Barrett και JD Sports

Τα ξένα brands που «πάτησαν» στην ελληνική αγορά τον τελευταίο χρόνο στη χώρα μας συνεχίζουν με ταχείς ρυθμούς την ανάπτυξη των δικτύων τους.

Τόσο αλυσίδες χαμηλού κόστους όπως οι πολωνικές Pepco και Sinsay όσο και άλλα γνωστά brands όπως η Holland & Barrett, τα καταστήματα της οποίας αναπτύσσει στη χώρα μας ο Όμιλος Fourlis αλλά και η βρετανική εταιρεία αθλητικών ειδών JD Sports , η οποία έχει αποκτήσει το 80% της ελληνικής Cosmos sport.

Ενδεικτικά, η Pepco, από τον Οκτώβριο που ήρθε στην ελληνική αγορά συνεχίζει με πολύ υψηλούς ρυθμούς την ανάπτυξή της έχοντας ανοίξει ήδη 15 καταστήματα σε αρκετές ελληνικές πόλειςΝέα καταστήματα Pepco αναμένονται στα εμπορικά πάρκα της Trade Estate  και συγκεκριμένα, στο Florida 1 στην Πυλαία Θεσσαλονίκης και το Top Parks Iωαννίνων, μέσα στο καλοκαίρι.

Σημειώνεται πως  ο Bogdan Grigoriu, Operations Manager της Pepco για τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και τη Ρουμανία σε δηλώσεις του στο FoodLife τον περασμένο Δεκέμβριο σημείωνε ότι η είσοδος της Pepco στην Ελλάδα μπορεί να χαρακτηριστεί ως πολύ επιτυχημένη ενώ καταγράφεται μεγάλο ενδιαφέρον από την πλευρά των καταναλωτών. «Τα σχέδιά μας είναι πολύ φιλόδοξα για την ελληνική αγορά» τόνιζε αρακτηριστικά.

Από την πλευρά της η επίσης πολωνική Sinsay που άνοιξε το πρώτο της φυσικό κατάστημα στο Ηράκλειο της Κρήτης στις αρχές του έτους, προγραμματίζει ακόμη δύο το επόμενο διάστημα σε Ιωάννινα και Λάρισα.

Τέλος η βρετανική εταιρεία αθλητικών ειδών JD Sports που άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στη χώρα μας το περασμένο φθινόπωρο στo Smart Park Σπάτα και στη συνέχεια ένα δεύτερο στο River West, αναμένεται να λειτουργήσει νέα καταστήματα τους επόμενους μήνες σε ελληνικές πόλεις.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις