Στο FoodLife μιλά ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Γιάννης Καρυπίδης

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Τη νέα συνεργασία της με τον Συνεταιρισμό Σίθων εγκαινίασε η Stayia Farm κατά τη διάρκεια της SIAL 2022 παρουσιάζοντας για πρώτη στο ευρωπαϊκό καταναλωτικό κοινό τα προϊόντα του αγροτικού μελισσοκομικού συνεταιρισμού με έδρα τη Νικήτη Χαλκιδικής. Η συνεργασία των δύο πλευρών αφορά στην αποκλειστική ανάληψη της εμπορίας των προϊόντων του Συνεταιρισμού από την Stayia Farm. Την είδηση αυτή επιβεβαίωση στο FoodLife, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Γιάννης Καρυπίδης δηλώνοντας ότι: «Μας δόθηκε η ευκαιρία να παρουσιάσουμε στο ευρωπαϊκό κοινό πως η Ελλάδα και το ελληνικό μέλι είναι παρών σε αυτήν την κομβική συγκυρία. Παρουσιάσαμε για πρώτη φορά τη συνεργασία μας με τον Συνεταιρισμό Νικήτης και συστήματα τα προϊόντα Σίθων στο ευρωπαϊκό καταναλωτικό κοινό. Να σημειωθεί ότι η διάρκεια της εμπορικής συνεργασίας έχει καθοριστεί για τα επόμενα δέκα χρόνια και έχει εγκριθεί από το διοικητικό συμβούλιο του Συνεταιρισμού.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης εκατοντάδες επισκέπτες από όλον τον κόσμο επισκέφθηκαν τα ελληνικά περίπτερα δοκιμάζοντας τα προϊόντα, με το περίπτερο της Stayia Farm να υποδέχεται πλήθος κόσμου που ήθελε να δοκιμάσει το ελληνικό μέλι. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μετά από μια δύσκολη περίοδο για όλους μας, είδαμε την αγορά να ανοίγει έστω και σε μια περίοδο που διανύουμε που ο πληθωρισμός και η ύφεση την έχει και πάλι ταρακουνήσει. Ήρθαμε σε επαφή και πάλι με συνεργάτες, πελάτες και φίλους. Ουσιαστικά γ έκθεση SIAL στο Παρίσι είναι το ξεκίνημα, μας δίνει δύναμη να τρέξουμε και να γυρίσουμε το πρόσημο σε μια αγορά που οι αυξήσεις στα υλικά συσκευασίας, τις μεταφορές και την ενέργεια έχουν φτάσει στο αποκορύφωμα» επισημαίνει ο επιχειρηματίας.

Η Stayia Farm ιδρύθηκε από τον Γ. Καρυπίδη και την γυναίκα του το 2012 και έχει καταφέρει να «πρωταγωνιστεί» στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ στην εγχώρια αγορά αλλά και στο εξωτερικό προωθώντας τις δικές τους ιδιωτικές ετικέτες, ενώ το ζευγάρι δεν χάνει ευκαιρία να δημιουργεί και νέα προϊόντα με κυρίαρχο το στοιχείο της καινοτομίας αλλά και της ισχυρής τοπικής αναφοράς.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις