Στο FoodLife μιλά ο ιδιοκτήτης, Βασίλης Δαφνής για τα νέα προϊόντα της εταιρείας

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Με σύμμαχο τη μοναδικότητα και τις ευεργετικές ιδιότητες των καρπών της αρώνιας, η ευβοιώτικη επιχείρηση Berryland δημιουργεί προϊόντα με βάση τις υπετροφές και εξάγει τα καινοτόμα προϊόντα της στην Ευρώπη, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Αμερική. Πίσω από την καθετοποιημένη, ωστόσο, επιχείρηση βρίσκεται ένα ζευγάρι, ο Βασίλης Δαφνής και η Ιωάννα Τσάλα, οι οποίοι όχι μόνο κατάφεραν να παρασκευάσουν εκλεκτά και ποιοτικά προϊόντα, αλλά θέλοντας να έχουν τον πλήρη έλεγχο της παραγωγής τους αποφάσισαν να την καθετοποιήσουν. «Αποκτήσαμε τις δικές μας καλλιέργειες και με πολύ θέληση και δουλειά ξεκινήσαμε να παράγουμε καρπούς, να τους μεταποιούμε και να φτιάχνουμε τα δικά μας προϊόντα, με έδρα την Εύβοια. Στα στρέμματά μας φιλοξενούμε αρώνια, γκότζι μπέρι και μύρτιλλα» δηλώνει στο FoodLife ο ένας εκ των συνιδρυτών, Βασίλης Δαφνής. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει πάνω από 15 κωδικούς προϊόντων, από γκότζι μπέρι τουρσί, υποβρύχια με μύρτιλλο, μπάρες γκότζι μπέρι με πιπέρι καγιέν, μαρμελάδες με αρώνια κ.α.

Νέα προϊόντα

Σύμφωνα μάλιστα με τα όσα δηλώνει αποκλειστικά στο «F» ο επιχειρηματίας πριν από λίγες ημέρες βγήκαν στην αγορά δύο νέοι κωδικοί: η μαρμελάδα αρώνια με καρύδα και η μαρμελάδα αρώνια με λεμόνι. «Πρόκειται για τα δύο νέα μας παιδιά, που ενώ ακόμη δεν έχουν λανσαριστεί στην ελληνική αγορά, «ταξίδεψαν» για Σλοβακία και Γερμανία με την εταιρεία μας να έχει κλείσει τις πρώτες συμφωνίες εν όψει των εορτών» περιγράφει ο Β. Δαφνής. Να σημειωθεί ότι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της Berryland είναι ότι οι καρποί τους δεν εκτίθενται σε υψηλές θερμοκρασίες, με αποτέλεσμα να διατηρούν τα θρεπτικά τους συστατικά.



Το πρώτο κατάστημα στη Χαλκίδα

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης και της εδραίωσής της στην ελληνική αγορά, η Berryland προχώρησε το 2016 στη δημιουργία του πρώτου φυσικού της καταστήματος. Με το σύνθημα «από το χωράφι στο ράφι» και σημείο αναφοράς τη Χαλκίδα, η εταιρεία δημιούργησε το Berryland deli φιλοξενώντας τόσο τα δικά τους προϊόντα, όσο και άλλα ελληνικά προϊόντα. Βασικά κριτήρια για την επιλογή των προϊόντων που φιλοξενούν είναι όπως αναφέρει ο επιχειρηματίας, η ποιότητα και η ταυτότητα των ειδών.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις