«Οι ανατιμήσεις συνεχίζονται αλλά με λιγότερη ένταση», τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΜΕΤRO

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για της ανακοίνωση, μεταξύ άλλων, των Οικονομικών
αποτελεσμάτων και του επενδυτικού προγράμματος της ΜΕΤRO ΑΕΒΕ, ο πρόεδρος του Ομίλου Αριστοτέλης Παντελιάδης αναφέρθηκε στις υψηλές πληθωριστικές πιέσεις που καταγράφονται σε βασικά αγαθά, όπως είναι τα τρόφιμα, τονίζοντας ότι οι ανατιμήσεις συνεχίζονται σε αρκετά προϊόντα αλλά με λιγότερη ένταση, δηλαδή τα προϊόντα οι τιμές των οποίων αυξάνονται είναι λιγότερα και σε χαμηλότερα ποσοστά.

Σημείωσε μάλιστα, ότι ο μέσος όρος των ετήσιων μεταβολών στις τιμές των προϊόντων ανήλθαν στο 11% στα σούπερ μάρκετ και στο 7 στα cash & carry, προσθέτοντας ότι οι ανατιμήσεις αφορούν κυρίως εισαγόμενα προϊόντα.

Σε ερωτήσεις δημοσιογράφων αναφορικά με το ενδεχόμενο μείωσης του ΦΠΑ σε βασικά τρόφιμα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου METRO εκτιμά ότι είναι ένα μέτρο ισχυρό και άμεσο, καθώς από την επομένη της ανακοίνωσης μιας τέτοιας απόφασης, θα περνούσαν αυτόματα οι μειώσεις στις τιμές των προϊόντων στα ράφια σούπερ μάρκετ, προσθέτοντας ότι «θα ήταν ευχής έργο μια μείωση στο ΦΠΑ, αλλά αναγνωρίζω και το δημοσιονομικό κόστος μιας τέτοιας απόφασης για το κράτος».

Για το «καλάθι του νοικοκυριού», μια πρωτοβουλία η οποία αναμένεται να τελειώσει στις 30 Ιουνίου, εφόσον δεν δοθεί νέα παράταση, ο Αρ. Παντελιάδης παραδέχτηκε ότι «έκανε τη δουλειά του, αλλά πλέον έχει ξεφτίσει».

Ανέφερε μάλιστα, ότι «το «Καλάθι» είναι μια προωθητική ενέργεια στα μάτια του καταναλωτή και κουράζει κάποια στιγμή, όπως συμβαίνει άλλωστε με κάθε τέτοια ενέργεια τέτοια και επισημαίνοντας ότι συνοδεύτηκε από «αρκετή γραφειοκρατία και γκρίνια από προμηθευτές».

Κερδισμένα ήταν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η συμμετοχή των οποίων στο «καλάθι του νοικοκυριού» ανήλθε στο 35,08%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις