Στο FoodLife μιλά o CΕΟ της Παλίρροια, Γιώργος Κωστιάνης

Νέο προϊόν αναμένεται να λανσάρει η εταιρεία Παλίρροια η οποία «πρωταγωνιστεί» στο εξωτερικό με «αιχμή του δόρατος» τα ντολμαδάκια και παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες.

Όπως επισημαίνει στο FoodLife o CΕΟ της εταιρείας Γιώργος Κωστιάνης, τον Νοέμβριο στην εγχώρια αγορά αναμένεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ το προϊόν «Παλίρροια on your side». Πρόκειται για συσκευασμένες μαγειρεμένες σαλάτες με όσπρια και συγκεκριμένα, φακές, ρεβίθια, μαυρομάτικά και κινόα, σε γεύματα των 200 γραμμαρίων, έτοιμα προς κατανάλωση. Το προϊόν αναμένεται να λανσαριστεί στη συνέχεια -από το 2023- και στο εξωτερικό. τόσο σε Ευρώπη όσο και σε Αμερική.

Από το 2023 παράλληλα, αναμένεται να μπουν σε αγορές του εξωτερικού και τα σπιτικά έτοιμα γεύματα ψυγείου με κλασικές συνταγές ελληνικής κουζίνας,  ένα προϊόν που ήδη υπάρχει στην ελληνική αγορά.

Μεγάλο ενδιαφέρον τόσο για τα παραπάνω προϊόντα όσο και για τα ήδη … περιζήτητα στο εξωτερικό ντολμαδάκια της εταιρείας, σύμφωνα με τον κ. Κωστιάνη, υπήρξε και στην πρόσφατη διεθνή έκθεση SIAL στο Παρίσι όπου αρκετοί επισκέπτες από τον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου βρέθηκαν στο περίπτερο της εταιρείας. «Παρατηρείται μεγάλη ζήτηση για την ελληνική κουζίνα» όπως επίσημαίνει ο ίδιος, προσθέτοντας ότι τα ντολμαδάκια της «Παλίρροια» συνεχίζουν να «τρέχουν» με τεράστια ταχύτητα σε αγορές του εξωτερικού όπως για παράδειγμα στη Γερμανία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περί το 85% των συνολικών πωλήσεων της Παλίρροια ετησίως, γίνεται στο εξωτερικό. Ο τζίρος για το 2021 έφτασε τα 60 εκατ. ευρώ ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης την τελευταία διετία «τρέχει» με ποσοστό της τάξεως του 10-12%. Το τρέχον έτος, τέλος, εκτιμάται ότι θα κλείσει πάνω από τα 70 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις