Στο FoodLife μιλά ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Βασίλης Σιδηρόπουλος

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Με έμπνευση από την Καππαδοκία το παραδοσιακό εργαστήρι από την Θεσσαλονίκη «Μπαχάρι ειν’ η ζωή μας» που μετρά πάνω από πέντε χρόνια ζωής έχει καταφέρει να μπει στην κουζίνα χιλιάδων κατοίκων του εξωτερικού από την Βουλγαρία, την Γαλλία, την Γερμανία έως την Ελβετία και την Σουηδία δημιουργώντας ιδιοφυή μείγματα και «παντρεύοντας» αριστοτεχνικά τα συστατικά τους. Ιδρυτής και ιδιοκτήτης της ελληνικής επιχείρησης είναι ο Βασίλης Σιδηρόπουλος, ο οποίος δημιούργησε μαγειρικά μείγματα με σκοπό όχι μόνο να χαρίζουν νοστιμιά στο φαγητό αλλά να γίνουν το απόλυτο φυσικό συστατικό που θα χρειάζεται ένα προϊόν ή ένα φαγητό για να ολοκληρωθεί και να «γεννήσει» στον καταναλωτή μνήμες από μυρωδιές και γεύσεις των παιδικών του χρόνων. «Η έμπνευσή μας προέρχεται κυρίως από τι θα θέλαμε εμείς να χρησιμοποιούμε στην κουζίνα μας με βάση τις ρίζες μας από την Καππαδοκία. Κάθε μαγειρικό μείγμα μας παρασκευάζεται με 100% φυσικό τρόπο και διαλέγοντας τις καλύτερες ποικιλίες ώστε το τελικό αποτέλεσμα να αντιπροσωπεύει γεύσεις αυθεντικές που μένουν αναλλοίωτες στο χρόνο. Σήμερα, τα προϊόντα μας βρίσκονται σε 3.500 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ενώ οι εξαγωγές παρουσιάζουν ανοδική πορεία. Στόχος είναι να επεκταθούμε ακόμη περισσότερο στις αγορές του εξωτερικού» δηλώνει στο FoodLife, o Β. Σιδηρόπουλος.

Μπαχάρι ειν’ η ζωή μας: Το «πάντρεμα» των μπαχαρικών και των βοτάνων

Η τεράστια γκάμα που διαθέτει στην πόλη της Θεσσαλονίκης η εταιρεία περιλαμβάνει σπάνιες και εκλεκτές προσμίξεις μαγειρικών μειγμάτων όπως είναι το Πάικο ένα μείγμα για πατάτες, η Γουμένισσα για τις κόκκινες σάλτσες, η Καισάρεια για το μπιφτέκι, ο Άρχοντας για τα κρεατικά, η Λωξάνδρα για το κοτόπουλο αλλά και ο Μπαχτσές, ένα μείγμα που έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές από διακεκριμένους σεφ της εγχώριας αγοράς και του εξωτερικού για την γευστική του πληρότητα. «Σε κανένα μαγειρικό μείγμα δεν χρησιμοποιούμε χημική ενίσχυση. Το πλαίσιο της δημιουργίας βασίζεται στην 100% φυσικότητα των μπαχαρικών και την επαγγελματική κατάρτιση της μαγειρικής τέχνης. Επιδίωξή μας είναι με την εύκολη χρήση των μαγειρικών μειγμάτων μας, κάθε σπιτικό να μπορεί να γευτεί αξεπέραστες φυσικές νοστιμιές» περιγράφει ο επιχειρηματίας.

Πλούσια γκάμα

Πέραν των ευφάνταστων προσμίξεων, η εταιρεία προχώρησε και στη δημιουργία νέων ειδών τα οποία και ονομάζει «γαστρονομικά προϊόντα». Μανιταρόσουπα, χορτόσουπα, πουρές πατάτας, ριζότο αλλά και κριθαρότο είναι μόνο μερικά από τα μικρογεύματα του παραδοσιακού εργαστηρίου ενώ μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες θα λανσαριστεί στην αγορά και ένα νέο προϊόν, η σούπα του Βοσκού. «Κατά βάση τα προϊόντα μας φιλοξενούνται στα ράφια κρεοπωλείων και παντοπωλείων, ενώ και οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων αυτών χρησιμοποιούν τα μείγματά μας για να φτιάξουν τα κρέατά τους» καταλήγει ο Β. Σιδηρόπουλος.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις