Silver Effie στην κατηγορία Best of Europe – Sustained των Effie Awards Europe για την μπύρα ΑΛΦΑ.

Η μπύρα ΑΛΦΑ βραβεύθηκε για τη δύναμη της δημιουργικότητας και της συνέπειας που έχει στη στρατηγική της επικοινωνίας, αποσπώντας το Silver Effie Award στην κατηγορία Best of Europe-Sustained. Τα βραβεία Εffie Awards αποτελούν μία από τις σημαντικότερες διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας παγκοσμίως. Θεωρούνται συνώνυμο της επιτυχίας, ενώ αποτελούν έμπνευση για τις εξελίξεις στο χώρο του marketing.

Θρίαμβος της ΑΛΦΑ στα Εffie Awards

Τα ευρωπαϊκά βραβεία αποτελεσματικότητας Εffie Awards Europe ανακοινώθηκαν την Κυριακή 01 Δεκεμβρίου σε ψηφιακή τελετή, όπου και απονεμήθηκαν 35 βραβεία σε 26 agencies από 17 χώρες της Ευρώπης. Μετά από την περσυνή διάκριση, της ΑΛΦΑ στα τοπικά Effie, η ανοδική πορεία της συνεχίζεται, αφού κατάφερε να διακριθεί και φέτος, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο κατακτώντας το Silver Euro Effie Award στην κατηγορία Sustained Success (Συνεχόμενη Επιτυχία), για τις καμπάνιες από το 2016 έως και το 2020.

Η ΑΛΦΑ κατάφερε για ακόμα μία φορά, μέσα από τις δημιουργικές προσεγγίσεις της Soho Square Athens, να μαγνητίσει το ενδιαφέρον των ανθρώπων χτίζοντας ένα μοναδικό brand, όχι μόνο στον τομέα της μπύρας αλλά και στην αγορά συνολικά. Με μια ανάδρομη στις «στιγμές μας» έρχεται στο νου η νύφη κι ο χορευτής πατέρας της, ο γιος με τον πατέρα της λαϊκής αγοράς, το νέο ζευγάρι, ο παππούς κι ο εγγονός, η καλοκαιρινή οικογένεια. Ήρωες όλοι τους μίας στρατηγικής που εκτός από χαμόγελα και δάκρυα, έχει φέρει σημαντικά και μετρήσιμα αποτελέσματα για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Πέντε χρόνια τώρα μετατρέπει με συνέπεια μια οικεία μπύρα με προσιτή τιμή, σε μία εμβληματική μάρκα που κάνει όλους τους Έλληνες να νιώθουν περήφανοι που κρατούν μια ΑΛΦΑ.

Αναλογιζόμενοι τον ανταγωνισμό που αντιμετώπισε στο διαγωνισμό, η επιτυχία της ΑΛΦΑ γίνεται ακόμα μεγαλύτερη και κάνει τους πάντες περήφανους. Με την προσθήκη και αυτής της βράβευσης, η μάρκα, επισφραγίζει τη συνέπειά της και την επιθυμία της για δημιουργία, επικεντρώνοντας την στρατηγική της επικοινωνία από το 2016 μέχρι και σήμερα, στην αξία και την δύναμη των αληθινών ανθρώπινων σχέσεων που καθορίζουν και προσδιορίζουν την ύπαρξη της. 

Effie Awards

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις