Στο FoodLife μιλά ο ιδιοκτήτης του οινοποιείου, Δημήτρης Μίγας

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Τρεις επενδύσεις συνολικού ύψους 3,3 εκατ. ευρώ ολοκλήρωσε την τριετία 2020-2022 το οινοποιείο Κτήμα Μίγας στον Τύρναβο. Ο ιδιοκτήτης του Κτήματος, Δημήτρης Μίγας, συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση ενασχόλησης με το αμπέλι, το τσίπουρο και το κρασί, που κρατά τουλάχιστον τέσσερις γενιές, προχώρησε σε δύο επενδύσεις ύψους 2,3 εκατ. ευρώ σε κτιριακές υποδομές και εξοπλισμό. Με την ολοκλήρωση των επενδύσεων αυτών, η παραγωγή του οινοποιείου αυξήθηκε κατά 25%, ενώ μέσα στο 2022 προχώρησε και σε μία ακόμη επένδυση, 1 εκατ. ευρώ, κατά την οποία κατασκεύασε αποθήκες έτοιμου προϊόντος και ψυγειοθαλάμων για την ψύξη των σταφυλιών.

Σύμφωνα, με τον ιδιοκτήτη του οινοποιείου, ο οποίος μιλά αποκλειστικά στο FoodLife, τα επόμενα σχέδια του θεσσαλικού Κτήματος περιλαμβάνουν μία νέα επένδυση, περίπου 1 εκατ. ευρώ. «Το 2023 είμαστε εν αναμονή της νέα επένδυσης που θα ξεκινήσουμε μέσω του Αναπτυξιακού. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε περαιτέρω την γραμμή παραγωγής μας μέσα από μία καινούργια γραμμή εμφιάλωσης αλλά και την αγορά ξύλινων βαρελιών, νέων αμφορέων αμφορείς και τσιμεντένιες δεξαμενές» περιγράφει ο Δ. Μίγας.

Θετικά μηνύματα το 2022

Με αισιοδοξία διαχειρίζεται τις νέες προκλήσεις στην αγορά το Κτήμα Μίγας, το οποίο φαίνεται να κλείνει το 2022 με ενισχυμένα μεγέθη, προσθέτοντας στον τζίρο του αύξηση κατά 22%, συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Το Κτήμα Μίγας λάνσαρε τις νέες ετικέτες «La pierre de scandale», πρόκειται για ένα ροζέ από 100% Syrah, το Sauvignon Blanc και τον Limniona, ερυθρός από 100% Λημνιώνα, που ωριμάζει 14 μήνες σε γαλλικά δρύινα βαρέλια και τουλάχιστον 8 μήνες στη φιάλη.

Ενισχύεται η εξωστρέφεια

Η επέκταση της εξωστρέφειας βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού για την επόμενη μέρα του Κτήματος. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Δ. Μίγας, το 20% του τζίρου προέρχεται από τις εξαγωγές με τις κυριότερες αγορές να είναι χώρες της Ευρώπης, της Αμερικής και της Κίνας. Ο κορμός των κατηγοριών που εξάγονται είναι οι premium ετικέτες και συγκεκριμένα ο Λημνιώνας, το Sauvignon Blanc και το Chardonnay. Να σημειωθεί ότι όλες οι κατηγορίες των premium ετικετών του Κτήματος εξάγονται, με το ποσοστό των συγκεκριμένων ειδών που διοχετεύεται στις διεθνείς αγορές να αγγίζει το 55%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις