Περισσότεροι από 10.000 κωδικοί διατίθενται μέσω Skroutz ενώ στα άμεσα πλάνα είναι η υπηρεσία να εξυπηρετεί και άλλες πόλεις του δικτύου της αλυσίδας My market

Σε στρατηγικής σημασίας συνεργασία προχωρούν η πλατφόρμα Skroutz και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ My market.

Η συγκεκριμένη συνεργασία σηματοδοτεί το νέο εγχείρημα της  Skroutz, το grocery shopping και το επόμενο βήμα στην παροχή εξαιρετικής αγοραστικής εμπειρίας.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ενώ στόχος είναι μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου να έχει επεκταθεί σε όλες τις πόλεις που εξυπηρετεί το e-shop των My market (Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Βόλος, Τρίκαλα, Καλαμάτα). Η αποστολή των προϊόντων γίνεται αποκλειστικά από το δίκτυο διανομής της αλυσίδας, ενώ προσφέρεται και δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 59 ευρώ.

Το Skroutz, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση μεγαλώνει ακόμα περισσότερο και ευελπιστεί να αποτελέσει την καθημερινή συνήθεια για κάθε αγορά, αφού ο χρήστης πλέον μπορεί να αγοράσει σε μια μόνο πλατφόρμα τα πάντα μέσα από εκατομμύρια προϊόντα, πάντα απολαμβάνοντας τα οφέλη του Skroutz Marketplace.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις