Αύξηση του όγκου των πωλήσεων της εταιρείας η οποία μένει πιστή στη βιώσιμη ανάπτυξη.

H Coca-Cola HBC AG, παρουσιάζει τα οικονομικά αποτελέσματα για το σύνολο του οικονομικού έτους που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2021, σύμφωνα με τα οποία τα καθαρά έσοδα σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 20,6% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης ενώ τα καθαρά έσοδα σε δημοσιευμένη βάση αυξήθηκαν κατά 16,9%.

Οι πωλήσεις των ανθρακούχων αναψυκτικών αυξήθηκαν σε ποσοστό 13,8%, των ανθρακούχων αναψυκτικών με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη κατά 47,3% και των ανθρακούχων αναψυκτικών για ενήλικες κατά 31,8%. Την ίδια στιγμή ο όγκος πωλήσεων των ποτών ενέργειας αυξήθηκε κατά 45,3%, λόγω των επιδόσεων των προϊόντων Monster, Burn και Predator.

Αντίστοιχα, το Costa Coffee κατέστη διαθέσιμο σε 17 αγορές και το Caffè Vergnano κυκλοφόρησε το τέταρτο τρίμηνο και πλέον έχει παρουσία σε 5 αγορές. Η εταιρεία, πιστή στη στρατηγική της βιώσιμης ανάπτυξης, θα προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους €250 εκατ. έως το 2025, δεσμευόμενη ότι θα μηδενίσει  τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Τέλος, η εταιρεία, αύξησε κατά 63% τις δαπάνες της για ενέργειες μάρκετινγκ, με τη δαπάνη στο σύνολο του έτους να επανέρχεται σχεδόν στα προ πανδημίας επίπεδα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις