Τα διεθνούς φήμης αποστάγματα, ξεχώρισαν μεταξύ των εκθετών για την ποιότητα και την ξεχωριστή τους γεύση, ενώ τα εμβληματικά μπουκάλια έκλεψαν τις εντυπώσεις

Ο Όμιλος Mantis παρουσίασε τα διεθνώς αναγνωρισμένα αποστάγματα της σειράς Mantis Greek Spirits Collection στη φετινή έκθεση Food Expo 2024, προβάλλοντας με τον καλύτερο τρόπο στους επαγγελματίες του χώρου τη μαγεία της ελληνικής γης,  στο πλαίσιο ενίσχυσης της εξωστρέφειας και της προώθησης της εξαγωγικής του δραστηριότητας.

Συγκεκριμένα, οι χιλιάδες επισκέπτες της έκθεσης είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν  και να ανακαλύψουν το premium ποτό μαστίχας Stichion και το μοναδικό και γεμάτο αντιθέσεις premium honey spirit Kentri, τα οποία διακρίθηκαν το 2022 και  το 2023 αντίστοιχα ως τα «καλύτερα λικέρ στον κόσμο» από τον μεγαλύτερο διεθνή διαγωνισμό αποσταγμάτων IWSC. Την παρουσία των αποσταγμάτων συμπλήρωσε το αινιγματικό και αυθεντικό ελληνικό βοτανικό ποτό Majuni, που επίσης αποτέλεσε πόλο έλξης για Έλληνες και ξένους επαγγελματίες, για τη μοναδική γλυκόπικρη γεύση του.

Τα διεθνούς φήμης αποστάγματα, ξεχώρισαν μεταξύ των εκθετών για την ποιότητα και την ξεχωριστή τους γεύση, ενώ τα εμβληματικά μπουκάλια έκλεψαν τις εντυπώσεις. Παράλληλα, hosted buyers από περίπου 80 χώρες, είχαν την δυνατότητα  να γνωρίσουν από κοντά τα βραβευμένα προϊόντα και να μυηθούν στις παραδοσιακές, αποσταγματικές μεθόδους με τις πλέον καινοτόμες πρακτικές εμφιάλωσης. Παράλληλα, σε επίπεδο νέων συνεργασιών, πραγματοποιήθηκαν σημαντικές επαφές οι οποίες θα αξιοποιηθούν το επόμενο διάστημα.

Σύμφωνα με τον κ. Φώτη Μικέ, Sales Director του Ομίλου Mantis, «Είμαστε πολύ  περήφανοι για την εξαιρετική μας παρουσία σε μία τόσο σημαντική έκθεση. Η σειρά Mantis Greek Spirits Collection του Ομίλου Mantis, με σταθερά βήματα, γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής σε χώρες του εξωτερικού, με παρουσία σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης, όπως Γερμανία, Βέλγιο, Κύπρος, Ολλανδία, καθώς και της Αυστραλίας, αναδεικνύοντας αυθεντικές παραδοσιακές ελληνικές αξίες. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να εστιάζουμε στην ανάπτυξη ποιοτικών προϊόντων, φτιαγμένων από εξαιρετικές πρώτες ύλες, προβάλλοντας τους πολύτιμους θησαυρούς της ελληνικής γης και ενισχύοντας την εμπορική μας δραστηριότητα στις διεθνείς αγορές».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις